برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر فاطمی در فارس

کارگاه‌های تخصصی آسیب‌شناسی شعر فاطمی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی جایزه ادبی ملی ریحانه النبی با اشاره به اینکه برنامه‌های همایش ملی ریحانه النبی در استان فارس در شهرستان‌های شیراز و مُهر برگزار می‌شود، افزود: ۱۴ اسفندماه کارگاه‌های آسیب‌شناسی ادبیات فاطمی با حضور مسئولان و شخصیت‌های مطرح کشوری و استانی و با شرکت ۳۰۰ نفر از شاعران و نویسندگان استان فارس و کشور در هتل هما برگزار می‌شود و شاعران در این مراسم شعرخوانی می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین کارگاه دائمی شعر و داستان کودکان و نوجوانان ریحانة النبی ساعت ۱۰ صبح چهاردهم اسفندماه با حضور نادر فخرآور و هادی فردوسی در موسسه موسیقی آوای شیراز با حضور بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران (دبیر همایش) و مسئولان و شخصیت‌های استانی افتتاح می‌شود.

شفیعی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های داستان و شعر در شهرستان مُهر افزود: شاعران و نویسندگان شرکت‌کننده در این همایش در کارگاه‌های داستان و شعر که با حضور عبدالجبار کاکایی، کامران شرفشاهی، قادر طراوت‌پور و مجید کوهکن برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند همچنین شاعران و نویسندگان شهرستان مُهر و شهر‌های اطراف نیز در این کارگاه‌ها حضور دارند.

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه اظهار کرد: در ادامه کارگاه‌های تخصصی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز هفدهم اسفندماه قسمت دوم کارگاه‌های شعر و داستان با حضور خلیل شفیعی و عبدالجبار کاکایی در بخش شعر و کامران شرفشاهی و مجید کوهکن در بخش داستان برگزار می‌شود.

همایش ملی ریحانه النبی از ۷ اسفندماه در استان تهران آغاز می‌شود و پس از آن با اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در استان فارس شهرستان‌های شیراز و مُهر دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش ملی ریحانه النبی در شیراز و مُهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.