رضائیان: سازمان لیگ فقط صد میلیون تومان به باشگاه‌های کمک‌کرده است

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: سازمان لیگ از ابتدای فصل فقط ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه‌ها پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم پس از پایان جلسه مدیران باشگاه‌ها با هیئت رئیسه سازمان لیگ بیان کرد: بیشتر باشگاه های لیگ برتری با مشکلات شدید مالی مواجه هستند زیرا هیچ راهی برای درآمدزایی نداریم. در این وضعیت مدیران نمی توانند دست خالی باشگاه ها را اداره کنند. طبق تصمیم دوستان بیانیه‌ای مشترک تنظیم شد و قرار است از این بعد تمام درآمدهای فوتبال به صورت مساوی تقسیم شود و کسی ضرر نکند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ در فصل جاری از درآمد تبلیغات محیطی پولی به باشگاه ها داده است یا خیر، گفت: اگر اشتباه نکنم سازمان لیگ از ابتدای فصل تا پایان هفته بیست و چهارم حدود 100 میلیون تومان به هر باشگاه پرداخت کرده است. البته از درآمد تبلیغات محیطی چیزی به ما پرداخت نکرده اند.

اگر مسئولان به فوتبال رسیدگی نکنند شرایط از این بدتر می شود

مدیرعامل باشگاه پارس جم جنوبی در پایان اظهار داشت: کل فوتبال ما هزینه است و هیچ گونه درآمدزایی نداریم. طبق مصوبه مجلس، ارگانهای دولتی  به هیچ وجه نباید به باشگاه های لیگ برتری کمک مالی کنند. بیشتر باشگاه های لیگ با بدهی مواجه هستند و نتیجه هم این می شود که فیفا رأی‌های آن چنانی علیه فوتبال کشورمان صادر می کند و اگر مسئولان به فوتبال رسیدگی نکنند شرایط بدتر می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار