کلنگ زنی طرح‌های  آب و فاضلاب در ماهشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از کلنگ زنی چندین طرح آب و فاضلاب در ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات اجرایی تکمیل خطوط انتقال، شبکه‌های اصلی و فرعی و انشعابات خانگی فاضلاب در مناطق شهری فاز یک، گمرک، ۲۵۰ دستگاه، کوی صدوقی و شهرک مقداد شهر بندر امام خمینی (ره) امروز با اعتبار ٣٠٠ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: طول این پروژه ۴۶ کیلومتر بوده که بعد از بهره‌برداری به 3 هزار و ۳۰۰ فقره انشعاب خانگی، قابلیت واگذاری دارد و جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۴ هزار نفر است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: عملیات اجرایی احداث تلمبه‌خانه‌های فاضلاب شماره ۲۳ و ۲۴ و خطوط ورودی و خروجی آن ها در شهر بندر امام خمینی (ره) اجرایی می‌شود که با اجرای این طرح هزینه بهره‌برداری کاهش و افزایش بهره‌مندی صورت خواهد گرفت و این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و در مدت‌زمان ۱۰ ماه اجرایی می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پایداری در خدمات‌رسانی در پروژه‌های عنوان کرد: اجرای این سیستم نوین دفع فاضلاب در شهر بندر امام خمینی (ره) موجب ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پایداری در خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به اجرایی شدن پروژه بند امام تصریح کرد: بندر امام یکی از شهرهای استان است که به دلیل مسطح بودن باید حتماً از ایستگاه پمپاژ استفاده کرد.

مدیرعامل آبفای خوزستان افزود: بعد از اجرای این پروژه باقی‌مانده شبکه فاضلاب بندر امام ١٧ کیلومتر است و بندر امام ظرف سه سال آینده یکی از شهرهای هست که قطعاً تمام می‌شود.

حقیقی پور در پایان با اشاره به پیشرفت ٥٠ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر گفت: قطعاً در سال آینده یکی از شهرهای نمونه استان در بحث جمع‌آوری فاضلاب شهر بندر امام است.

انتهای پیام/م

چندین طرح آب و فاضلاب در شهرستان ماهشهر کلنگ زنی شد

برچسب ها: بحران آب ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.