نقش مدیران مدارس درهدایت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان

  مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدیران مدارس نقش بسیار مهمی در هدایت مناسب فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: از سال تحصیلی آینده انتخاب مدیران مدارس از طریق سامانه الکترونیکی خاص این کار صورت می گیرد و همه فرهنگیان واجد شرایط که داوطلب انتصاب در پست مدیریت مدارس هستند، می توانند از تاریخ 12 تا 21 اسفند ماه جاری با مراجعه به سامانه entekhab.medu.ir در این خصوص اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: تحقق اهداف تعلیم و تربیت با وجود سرمایه انسانی کارآمد امکان پذیر است  و مدیران مدارس نقش بسیار مهمی در هدایت مناسب فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان دارند به همین منظور انتخاب مدیر آموزشی کارآمد در سیستم آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد.

تقی زاده اجرای این دستور را بر اساس برنامه مشخص شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و گزینش مدیران در سطوح مختلف را بر اساس شایسته‌سالاری دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: این دستورالعمل در سال تحصیلی آینده به صورت آزمایشی در نواحی چهارگانه اهواز اجرا می شود .

انتهای پیام/م

انتخاب مدیران مدارس خوزستان از طریق سامانه الکترونیکی خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار