برنامه‌ریزی دو عضو کنگره آمریکا و سرکرده گروهک منافقین برای انجام اقدامات ضدایرانی

دو عضو کنگره آمریکا که به تازگی با سرکرده گروهک منافقین دیدار کرده‌اند، قصد دارند از ترامپ درخواست کنند اقدامات ضدایرانی بیشتری علیه ایران انجام دهد.

برنامه‌ریزی دو عضو کنگره آمریکا و سرکرده گروهک تروریستی منافقین برای انجام اقدامات ضدایرانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت اکسپرس گزارش داد دو نماینده کنگره آمریکا که با مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین در پاریس دیدار و گفتگو کرده اند، قصد دارند از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، درخواست کنند علیه ایران تحریم‌های سنگین مالی و بانکی وضع کند.

«دینا روراباکر»، رئیس کمیته فرعی اروپا، اوراسیا و تهدیدهای نوظهور، و «تد پو»، رئیس کمیته فرعی تروریسم، منع گسترش تسلیحات و تجارت کنگره به تازگی با مریم رجوی دیدار کرده اند.

اکسپرس در این گزارش نوشته است یک نقشه مطرح شده در گفتگوهای ضدایرانی این افراد، وضع تحریم‌های جامع علیه ایران، از جمله تحریم‌های بانکی و مالی برای مقامات و اشخاص حقوقی ایرانی بوده است.

همچنین، روراباکر با سوءاستفاده از ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: «هنگامی که با رئیس جمهور دیدار کنم، از وی درخواست خواهم کرد با مردم ایران صحبت کند.»

انتهای پیام/

رایزنی دو عضو کنگره آمریکا با مریم رجوی درباره انجام اقداماتی علیه ایران

برچسب ها: آمریکا ، آشوب 96 ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار