تلاش برای ایجاد توسعه ورزش قهرمانی

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: ما به دنبال ایجاد شور، نشاط، روحیه خوب و توسعه ورزش قهرمانی هستیم.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  کیامرث حاجی‎زاده، رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بیان داشت  : در اولین سال حضورمان توانستیم در ارزیابی عملکرد هیات های استانی به صورت مشترک با هیات اصفهان که 15 سال مقام اول کشور را رتبه اول را به دست آوریم. در سال‌های دوم و سوم نیز توانستیم خوزستان را به عنوان استان برتر معرفی کنیم. گواه این عملکرد، مدال‌های رنگارنگی است که ورزشکاران ما در میادین مختلف کسب می‌کنند.همچنین امیدوارم خوزستان نماینده قوی‌ای در مسابقات جهانی پیش‌رو باشد.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد شور، نشاط، روحیه خوب و توسعه ورزش قهرمانی هستیم. در حال حاضر بیش از 800 ورزشکار به صورت حرفه‌ای در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، ضمن این که 22 هیات ورزشی‌ فعال هم داریم. ان‌شاءالله در سال 97 بهتر از این کار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد بیماران خاص در اهواز شکل گرفت که این بنیاد را در شهرستان‌ها نیز خواهیم داشت که می‌تواند کمک مالی خوبی به هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان داشته باشد.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان عنوان کرد: در شهرستان ها با مشکل سالن مواجه هستیم و انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه به ما کمک کند تا فعالیت بیشتری در بخش قهرمانی داشته باشیم. به امید روزی که هیچ بیمار خاصی نداشته باشیم ولی دارای ورزشکاران خاص باشیم.

انتهای پیام/م

مشکل سالن شهرستان‌ها رفع شود در بخش قهرمانی فعال تر می‌شویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.