لزوم گسترش عدالت برای کاهش فاصله طبقاتی

  امام جمعه موقت اهواز گفت: باید برای کاهش فاصله طبقاتی و گسترش عدالت تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: کمیته امداد به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد تا به محرومان رسیدگی شود که پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری این امر به عنوان یک رسالت قرار گرفت.

وی افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته در سطح کشور و استان اما متاسفانه درحال حاضر کمیته امداد خوزستان یکی از کمیته هایی است که تعداد افراد تحت پوشش آن بالا است و این امر با توجه به ثروت های استان خوزستان قابل قبول نیست و مردم این استان باوجود مواهب الهی نباید از فقر رنج ببرند.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: نکته مهم اینست که حفظ عرصه ها و منابع طبیعی نباید مانع توسعه مناطق روستایی شود از همین رو لازم است مسئولان در این خصوص با هم همکاری داشته باشند.

وی گفت: بیشتر نقاط کشور به ویژه استان خوزستان درگیر خشکسالی است از همین رو باید در مصرف آب شرب، صنعت و کشاورزی صرفه جویی کرده و از روش های جدید استفاده کرد.

آیت الله حسن زاده درخصوص مهمانان نوروزی نیز یادآور شد: متاسفانه در فروردین ماه سال گذشته به دلیل خبرهای منفی از استان شاهد کاهش حجم سفرهای استانی بودیم که امیدواریم امسال این مساله جبران شود.

وی به ممنوعیت کشت برنج در خوزستان از سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: مسئولینی که کشت برنج را در این استان ممنوع کرده اند آیا چاره ای برای جایگیزینی محصولات دیگر اندیشیده اند.

امام جمعه موقت اهواز  گفت: خشکسالی بیشتر نقاط کشور از جمله خوزستان واضح است اما نمی توان کشاورزان را به این بهانه از کشت محصول منع کرد بلکه باید روش های جدید کشاورزی و مصرف بهینه آب را به آنها آموزش داد.

 انتهای پیام /م

اقدامات مسئولین در جهت کاهش فاصله طبقاتی و ایجاد عدالت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.