آمادگی خوزستان برای میزبانی از زائران و کاروان‌های راهیان‌نور

جانشین سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان گفت: خوزستان آماده میزبانی از زائران و کاروان‌های راهیان‌نور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار محمود معین‌پور، جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) بیان داشت: یادمان های دفاع مقدس خوزستان در طول سال میزبان کاروان‌های راهیان‌نور است و زائران شهدا می توانند در سایر فصول سال به این اماکن مقدس سفر کنند.

معین‌پور با اشاره به اقامات صورت گرفته برای میزبانی بهتراز کاروان های راهیان نور گفت: جهت میزبانی هرچه بهتر از کاروان‌های راهیان‌نور، جلسات متعددی با نهادهای مرتبط با این حوزه صورت گرفت و اقدمات موثری در این راستا انجام شد. یکی از این اقدامات مشارکت استانداری خوزستان در حوزه‌های حمل و نقل و اورژانس جاده‌ای می باشد.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: خاک این مناطق مطهر به خون شهیدان است و بیش از ۷۵ درصد از شهدای دوران دفاع‌مقدس در خوزستان به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: همه ساله و همزمان با اوج ایام راهیان‌نور جنوب کشور اقشار مختلف مردم در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به پاس قدردانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در یادمان های دفاع مقدس حضور می یابند.

معین پور گفت: در جنگ‌های  ۴۰۰ سال گذشته، بخش‌های از خاک کشورمان جدا شد اما در جنگ تحمیلی که بسیاری از کشورهای دنیا از رژیم بعث حمایت می کردند، نتوانستند حتی یک وجب از این خاک مقدس را تصاحب کنند و ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از آنان داریم. عزت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک این شهدا است.

وی در پایان بیان داشت: دشمن بعثی با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه قصد داشت، انقلاب نوپای کشورمان را ساقط کند، اما اراده خداوند چیز دیگری بود. رزمندگان کشورمان آن ها را ناامید کردند و این شد که امروز به مدد آن حماسه ها هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

انتهای پیام/م

خوزستان آماده میزبانی از زائران و کاروان‌های راهیان‌نور است

برچسب ها: راهیان نور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.