لحظه به لحظه با بورس:

کاهش شاخص بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۹۱.۶۴ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۹۹۱ واحدی رسید.

حافظ روی خوش ندیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۲۴ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۱۵۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۰۸ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فولاد، وانصار، کگل، تاپیکو با روند صعودی و نماد فاسمین، خپارس، خزامیا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۷۰.۸ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۷۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳ میلیون سهم طی ۳ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 535 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد 34.99 واحدی به پله 97 هزار و 217 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 535 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 24 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فولاد، رمپنا، شپنا، همراه با روند صعودی و نماد فاسمین، خپارس، خساپا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 4.10 واحد رشد به پله ۱ هزار و 86 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 903 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 123 میلیون سهم طی 11 هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات کاهش یافت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 191.64 واحدی به پله 96 هزار و 991 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد و 833 ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 802 میلیارد و 484 میلیون سهم طی 58 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس،مبین،وغدیر،خساپا،پارسان با روند منفی و نماد رمپنا و شپنا با روند نزولی کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 0.80 واحد کاهش  به پله 1 هزار و 81 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از سه میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن426 میلیارد و 292 میلیون سهم طی30 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار