فراخوان؛

نخستین جشنواره ساز و آواز کودکان در مهاباد

24 اسفند جشنواره ساز و آواز کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در مهاباد اجرا می شود.

رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: جشنواره  ساز و آواز  با عنوان  (من و تو جیاوازین) به منظور شناساندن بیشتر فرهنگ و موسیقی بومی محلی  منطقه به کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

مرادی افزود:امیدواریم با  اجرا،معرفی و شناساندن فرهنگ  بومی ، هنر ، موسیقی و آداب و رسوم  محلی منطقه  و همچنین  پر کردن اوقات فراغت آینده سازانمان  بتوانیم جایگزین مناسبی برای موسیقی ،بازی های رایانه ای و انیمیشن های ساخته شده کشورهای غربی باشیم.

وی ادامه داد:در این جشنواره رقابت بین خوانندگان و نوازندگان در دو رده سنی 6 تا 9 سال و 10 تا 14 سال  ا زشهرهای مختلف جنوب استان خواهد بود و به برندگان جشنواره لوح یادبود اهدا می شود.

جشنواره ساز و آواز ....فرصتی برای کشف استعدادهای درخشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت:اجرای شرکت کنندگان در 2 زمینه موسیقی و نوازندگی ارزیابی می شود و نفرات برتر و استعداد های درخشان توسط هیئت داوران برای اجرا در مراحل بعدی جشنواره حمایت و معرفی خواهند شد.

برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایام نوروز

مرادی اضافه کرد:برپایی نمایشگاه هه وارگه از 2 تا  8 فروردین به مدت یک هفته در تالار وحدت،برگزاری جنگ شادی و اجرای کنسرت از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همشهریان و مهمانان نوروزی  به نگین غرب کشور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از مراسم قدردانی از  فعالان حوزه  هنر و نمایش در مهاباد  خبر داد و افزود:به مناسبت 8 فروردین روز جهانی تئاتر ،از 3 دهه فعالیت چشمگیر فعالان تئاتر ،هنر و نمایش تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/خ

 

برگزاری نخستین جشنواره ساز و آواز کودکان در مهاباد

 

 

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.