الله ویردی خبر داد

برگزاری جشنواره ساخت بهترین هفت سین سبز در منطقه 6

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری جشنواره ساخت بهترین هفت سین سبز با استفاده از مواد قابل بازیافت در قلب پایتخت با مشارکت اداره بازیافت منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه در سرای محلات منطقه ویژه برنامه های عیدانه برای شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی ایمنی از جمله کارگاه های برگزار شده در ایام پایانی سال بوده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. 

الله ویردی با اشاره به برگزاری جشنواره غذا در سرای محلات منطقه گفت: این جشنواره با حضور بانوان محلی و طبخ غذاهای متنوع برگزار و در پایان جوایزی به نفرات برتر تقدیم می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقرار ایستگاه اطلاع رسانی سلامت در میادین مهم منطقه گفت: این ایستگاه ها با محور افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان به منظور پیشگیری از بیماری ها برپا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقبال از نوروز 97 گفت: توجه به آیین های سنتی از جمله طرح قاشق زنی و نوروز خوانی با استفاده از مشارکت های مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

الله ویردی همچنین از برگزاری جشنواره ساخت بهترین هفت سین سبز با استفاده از مواد قابل بازیافت در قلب پایتخت با مشارکت اداره بازیافت منطقه خبر داد و گفت: در آستانه بهار و به منظور بررسی تاثیر آموزشهای تفکیک پسماند در بین خانواده ها این مسابقه در سرای محلات و مجموعه شهربانو برگزار شد.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره ساخت بهترین هفت سین سبز با استفاده از مواد قابل بازیافت در منطقه 6

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار