انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به سه فوتی‌ امشب گفت: امسال ۲۰۸۲ مصدوم به ثبت رسید که نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه سوری امسال بدین شرح است:
 
00:58 : ترکیدن ترقه در دست  یک جوان باعث سوختگی  صورتش شد که به این دلیل به بیمارستان مطهری رجوع کرده است.
 
 انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
 00:42 : حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آمار مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی كه از ناحيه چشم دچار مصدوميت شده اند به 185 تن افزايش يافت.
 
وی افزود: از اين تعداد 58تن زن و 127 تن مرد هستند همچنین 33تن از مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی به علت وخامت اوضاع بستری شده و از این تعداد 3 نفر در حال جراحی هستند.

00:18 : پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تا ساعت 4 دقیقه بامداد تعداد 2082 نفر مصدوم در کشور داشتیم که نسبت به سال گذشته30 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: میزان مصدومان بستری کاهش50 درصدی داشته است و شدت مصدومیت هم در بین مصدومان کمتر است.

کولیوند با اشاره به اینکه میزان بیماران بستری ویژه کاهش چشمگیری داشته است، افزود: تعداد 532 نفر در تهران مصدوم شدند که
با توجه به حضور گسترده و فعال در کشور و متخصصان در مراکز درمانی، کیفیت خدمات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 سرپرست اورژانس کشور گفت: امسال52 بیمار به بیمارستان مراجعه کردند و تعداد هفت نفر بستری شدند که حال  یک نفر وخیم گزارش شده است.

00:18 : ده مرده ای رئیس بیمارستان مطهری با اشاره به اینکه میزان سوختگی از یک درصد تا 95 درصد بوده است، عنوان کرد: دست و صورت بیشتر دچار سوختگی شده است ولی به طور کلی میزان بستری و درمان سرپایی امسال ۵۰ درصد کم شده است.

00:01 : پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: با توجه به جمع‌آوری آمار مصدومان چهارشنبه سوری، شاهدکاهش تلفات نسبت به سال گذشته بودیم و در مجموع در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۲۰۸۲ مصدوم به ثبت رسید.
 
انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه

23:24 : پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار اظهار کرد: 70 درصد مصدومان بین 6 تا 26 سال بودند و سی درصد از مصدومان را عابرین پیاده تشکیل می دهند .

وی ادامه داد: تعداد 1509 مصدوم، 277 سوختگی، 21قطع عضو، 15شکستگی، 11 آسیب چشم و تا کنون 151 نفر بستری در کشور شده اند.

کولیوند  اظهار کرد: 397 مصدوم در شهر تهران بوده که از این تعداد 23 نفر بستری شده اند و مادر و فرزندی در حال عبور دچار حادثه شدند.

وی افزود: در اردبیل سه مصدوم یک نفر فوت که یکی از مصدومان یک دست قظع یک نفر دیگر هم از دو دست قطع شده است.

22:58 : حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آمار مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی كه از ناحيه چشم دچار مصدوميت شده اند به 135 تن افزايش يافت.

وی افزود: از اين تعداد 45تن زن و 90 تن مرد هستند.

22:51 : پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور بیان کرد:  تا کنون در کشور ۹۳۰ نفر دچار آسیب های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال شدند که ۲۰۹ مورد سوختگی درجه دو و سه بوده است.

22:43 : محمدرضا شاهوردی جانشین مسئول فنی بیمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد:  خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته کاهش مراجعه کننده داشته ایم.

وی ادامه داد: اکنون از 127 نفر مراجعه کننده 5نفر در اتاق عمل در حال جراحی و 18 نفر بستری و مابقی هم به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

22:29 : حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آمار مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی كه از ناحيه چشم دچار مصدوميت شده‌اند به 125 تن افزايش يافت.
 
وی  افزود: از اين تعداد 39تن زن و 86 تن مرد هستند.
 
22:16 : سوختگی صورت و آسیب دیدگی به چشم جوان 19ساله که باعث مراجعه‌اش به بیمارستان  فارابی شد.
 
 انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
 22:14 : کودک 9 ماه آسیب دیده از ناحیه قرنیه چشم به بیمارستان فارابی منتقل شد.
 
 انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
22:08 : جمعیت حاضر دربخش اورژانس بیمارستان فارابی
 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
 
22:07 : ده‌مرده‌ای رئیس بیمارستان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آخرین آمار تا به این لحظه ۳۰ مصدوم به بیمارستان مطهری منتقل کرده اند که از این تعداد ۲۳ سرپایی و ۷ تا بستری شدند.
 
وی ادامه داد: از تعداد ۳۰ مصدوم ۲۶ مورد مربوط به ترقه و ۴ نفر مربوط به انفجار بنزین بوده است.

 22:03 : حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی گفت: آمار مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی كه از ناحيه چشم دچار مصدوميت شده اند به 106 تن افزايش يافت که  از اين تعداد 72 تن زن و 34 تن مرد هستند.

رئيس بيمارستان فارابی در خصوص تعداد افراد بستری در اين بيمارستان اظهاركرد: 24 تن از مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی به علت وخامت اوضاع بستری شدند.

21:58:  یک کشته  براثر انفجار مواد محترقه در پارک ارغوان واقع در خیابان داروپخش اردبیل بر جای مانده است همچنین دو نفر قطع عضو شدند.

21:46: حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی گفت: آمار مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی كه از ناحيه چشم دچار مصدوميت شده‌اند به 97 تن افزايش يافت که از اين تعداد 26 تن زن و 67 تن مرد هستند. 

وی درخصوص تعداد افراد بستری در اين بيمارستان اظهاركرد: ١٤ تن از مصدومان حاضر در بيمارستان فارابی به علت وخامت اوضاع بستری شدند تا به وضعيت آنها رسيدگی بيشتری شود و نیاز به جراحی چشم دارند.

 
21:43 : پارگی شبکیه چشم جوان21 ساله  به‌دلیل انفجار ترقه که وی را به بیمارستان فارابی کشاند.
 
 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
21:42 : پرتاب ترقه به سوی پسر بچه دوساله حادثه آفرید و والدین کودک او را به بیمارستان فارابی رساندند.
 
 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
21:39 :جوانی که در حادثه امشب از ناحیه صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان مطهری مراجعه کرده است.

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه 
21:39 : مهدی صنعت‌کار قائم مقام بیمارستان فارابی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: اکنون آمار مصدومانی که از ناحیه چشم در شب چهارشنبه سوری آسیب دیدند و به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کردند به 87 نفر است که تاکنون 22 خانم و 65 نفرآقا به علت مصدومیت از ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کردند و 14 نفر هم به علت مصدومیت زیاد بستری شدند.
 
21:36 : نوجوانی که از ناحیه دست دچار آسیب شده  و اکنون در حال مداوا در بیمارستان مطهری است.
آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
 
21:34 : کولیوند در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار تا به این لحظه اظهار کرد: از ظهر تا به این لحظه ۵۱۶ مصدوم داشتیم که از میان آنها ۱۲۰ مصدوم سوختگی ۱۱ قطع عضو ۱۰ شکستگی و ۲۰ بستری و ۱۱۱ نفر از عابرین بودند که در شهر تهران ۱۳۷ مصدوم و ۲۱ درصد از آنها بستری شدند‌.

وی ادامه داد: از اول اسفند ماه ۸۰۳ مصدوم، ۲۲۰ سوختگی،  ۲۳ قطع عضو، ۵۰ نفر شکستگی ۳۰۹ آسیب چشمی داشتیم.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد:  در تهران ۹۶ نفر بستری و ۷ نفر از ماموران امداد مصدوم شدند.

 
21:24 : حسين صدرالسادات، رئيس بيمارستان فارابی عنوان کرد: تاكنون ٧٤ مصدوم به بيمارستان مراجعه و ١٤ تن بستری شده اند.
 
وی  ادامه داد: اگر نياز به عمل جراحی باشد، بلافاصله افراد بستری تحت عمل جراحی  از ناحيه چشم قرار می‌گيرند.
 
21:20 : نوجوان 17  ساله هنگام درست کردن ترقه دچار سوختگی از ناحیه دست شده و وی را به بیمارستان مطهری منتقل کردند.
 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه
 
21:11: حسین ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: از ظهر تا به این لحظه تعداد ۱۴ نفر به بیمارستان مطهری مراجعه کردند و سه نفر بستری شدند.
 
21:04: رضا معتمدی معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اخرین آمار مصدومان استان تهران اظهار کرد: اکنون 131 مورد در تهران مصدوم گزارش شده که 88درصد اقا ،12 درصدخانم است.

وی ادامه داد: از آمار فوق 26 درصد سوختگی، 51درصد آسیب دیدگی چشمی و 4 قطع عضو گزارش شده است.

معتمدی افزود: اکنون 20 درصد مصدوم بستری در بیمارستان های تهران گزارش شده  است که اوضاع وخیمی را نشان می دهد.

20:55: ده مرده‌ئی رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران اظهار کرد: بیمارستان برای ارائه خدمات به مصدومان شب چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارد.

وی افزود: نیروی انسانی بیمارستان 30 درصد افزایش یافته و متخصصان گوش، حلق و بینی، جراح مغز و اعصاب، جراح پلاستیک، متخصصان بیهوشی و پرستاران در بیمارستان حضور دارند.

 رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری بیان کرد: 4 اتاق عمل بیمارستان آماده هستند و دارو و ملزومات پزشکی نیز به اندازه کافی تهیه شده است.

20:51: علی اصغر کریمی مدیر بیمارستان مطهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون دوازده نفر به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند که از چهار نفر از این تعداد بستری و بقیه به صورت سرپایی مداوا شده اند.

وی گفت: سه نفر از کسانی که بستری شده اند از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده اند و یک نفر هم دچار سوختگی درجه بالا شده است که خود این فرد 19 ساله سازنده مواد محترقه بوده است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

کریمی با اشاره به اینکه بیماران سرپایی بیشتر از ناحیه دست ها مصدوم شده اند و کمتر از 10 درصد سوختگی داشته اند،افزود: یک نفر از افراد مراجعه کننده سیزده ساله بوده و بقیه هم در سنین نوجوانی هستند. یک مرد مسن هم عابر پیاده بوده و بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب دیدگی شده است.

انفجار در اردبیل یک کشته و دو قطع عضو داشت/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه

20:50: کولیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک نوجوان ۱۵ ساله از کرج ، مرد ۳۹ ساله از تهران و یک زن ۷۰ ساله در زنجان تا به این لحظه فوت کرده اند.
 
20:46: علی طباطبایی رئیس بخش اورژانس بیمارستان فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:  خوشبختانه نسبت به سال گذشته تاکنون در آمار مراجعان کاهش داشتیم و  آخرین آمار شامل 53 نفر که به تفکیک  10  زن و 43 مرد هستند.

طباطبایی افزود:این بیمارستان از روزهای گذشته مجهز به تخت های بیمارستانی شده و مشکلی از نظر تخت هم در بخش بستری و هم در قسمت اورژانس نداریم.

 20:35: آخرین آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان فارابی 45 نفر شامل 10 خانم و 35 آقا بوده است.

20:35:آخرین آمار مصدومان تهران در چهارشنبه آخر سال تا کنون ۵۲ مصدوم که از این تعداد ۲۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد
۴۰ نفر آقا، ۱۰ نفر خانم  و 2 نفر مجهول الهویه بودند.


20:29 : پسر ۱۷ ساله و خواهر ۲۱ ساله که بر اثر سوختگی شدید ناشی از انفجار به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه

20:27 : جوان ۲۷ ساله  بر اثر انفجار ترقه دچار مصدومیت از ناحیه صورت شده است.

 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه

20:22 : يك نوجوان ١٥ ساله در كرج بر اثر انفجار مواد محترقه فوت كرد.

20:22: پارگی شبکه چشم به علت برخورد ترقه که مصدوم در بیمارستان فارابی تحت مداوا است.

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ فوت نوجوان 15 ساله البرزی براثر انفجار مواد محترقه 

20:18: به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کولیوند در خصوص جدید ترین آمار مصدومان چهارشنبه سوری اظهار کرد: نسبت به ساعت ۱۹ امروز ۱۳۰ نفر عابران پیاده بودند که تحت حوادث و هفت نفر از ماموران امدادی مجروح شده که تحت مداوا قرار گرفته اند .

وی ادامه داد: تا به این لحظه ۱۹۹ مصدوم و ۶۷ نفر دچار سوختگی و ۶ قطع عضوداشته ایم .

کولیوند ادامه داد: ۲۷ درصد بستری و شش نفر در بخش مراقبت ویژه بستری و در شهر تهران ۹۱ نفر مصدوم شدند.

20:12: مهدی صنعت‌کار قائم مقام بیمارستان فارابی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:در حال حاضر آمار مصدومینی که از ناحیه چشم در شب چهارشنبه سوری آسیب دیدند و به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کردند به 37 نفر است که تاکنون 8 خانم و 21آقا به علت مصدومیت از ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کردند.

20:04: طبق آخرین اعلام اورژانس مصدومان چهارشنبه آخرسال تا ساعت ۲۰ در مجموع مصدوم و فوتی شامل  ۶۰۹ نفر است که از این تعداد مرد۹۲ درصد و ۸ درصد زن بودند و 31 درصد دچار سوختگی و 35 درصد دچار آسیب دیدگی به چشم  شدند.

19:53: چشم خانم 70 ساله رهگذری بر اثر اصابت مواد محترقه دچار حادثه شد که وی را به بیمارستان فارابی انتقال دادند.

 آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ تاکنون 2 فوتی داشتیم

19:51 : یک پسربچه ده ساله که توسط ترقه آبشاری از ناحیه دست چپ آسیب دیده است به بیمارستان سوانح سوختگی مراجعه کرد.

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ تاکنون 2 فوتی داشتیم

 

19:50 :مهدی صنعت‌کار قائم مقام بیمارستان فارابی تهران گفت:در حال حاضر آمار مصدومینی که از ناحیه چشم در شب چهارشنبه سوری آسیب دیدند و به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کردند به 25 نفر است که تاکنون 5 خانم و 20 آقا به علت مصدومیت از ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کردند.

توصیه های لازم برای مقابله با سوختگی

18:53: محمدرضا نرمانی پزشک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر طبق آموزش‌های رسانه ای از مواد آتش زا پرهیز و در صورت آسیب دیدگی حتی برای آسیب های ضعیف هم به مراکز سوختگی مراجعه کنند زیرا که ممکن است سوختگی ناشی از مواد محترقه عارضه های مختلفی در پی داشته باشد.

وی افزود: در صورت آسیب دیدگی  اولین اقدام  این باشد که موضع سوختگی را زیر شیر اب بگیرید،در حد امکان با کرم ها محل آسییب دیدگی را چرب نگه دارید، در اولین فرصت به مراکز سوختگی مراجعه کرده و از خوددرمانی هایی مثل استفاده از خمیردندان  پرهیز کنید.

وی ادامه داد: تا هفته پیش موارد مراجعه ای داشتیم که مربوط به چهارشنبه سوری سال گذشته بود که جهت عمل های ترمیمی آمده بودند.

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ 91 درصد مصدومان مرد بودند

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/۳۴ درصد مصدومان دچار سوختگی شدند

18:49 :مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره وضعیت مصدومان در جشن چهارشنبه پایان سال عنوان کرد: در استان تهران تاکنون ٣٨ مصدوم به بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که یک زن و مابقی مرد هستند.
 
وی ادامه داد: ٥٠ درصد مصدومان دچار سوختگی و نیمی هم دچار قطع عضو، بریدگی، شکستگی و آسیب به چشم و دست شده اند.
 
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره وضعیت مصدومان در جشن چهارشنبه پایان سال عنوان کرد: در استان تهران تاکنون ٣٨ مصدوم به بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که یک زن و مابقی مرد هستند.
 
وی ادامه داد: ٥٠ درصد مصدومان دچار سوختگی و نیمی هم دچار قطع عضو، بریدگی، شکستگی و آسیب به چشم و دست شده اند.
 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آمار فوتی ها طی امروزگفت:تاکنون یک نفر فوتی در تهران و یک نفر در زنجان و یک نفر در همدان گزارش شده است.
 
خالدی  با بیان اینکه کم‌سن‌ترین مصدوم ٩ ساله و بیشترین، ٣٠ سال دارد، تصریح کرد: طی امروز دو نفر دچار قطع عضو شده‌اند که یکی جوانی ٣٥ ساله و دیگری نوجوانی ١٢ ساله است و هر دو از ناحیه دست قطع عضو شده اند.
 

آمار مصدومان جشن چهارشنبه پایان سال

وی درباره آخرین آمار مصدومان گفت: بر اساس آخرین آمار، تعداد كل مصدومين و فوتی‌ ها مربوط به چهارشنبه آخر سال جاری، ٤٠٦ نفر است كه ٤٠٣ نفر مصدوم و ٣ نفر فوت كرده اندهمچنین ٤ نفر از مصدومان دچار قطع عضو و ٣٤ درصد از مصدومان نيز دچار سوختگی شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور  بيشترين عضو آسيب ديده  را چشم و پوست دانست که  كه آمار هركدام ٣٤ درصد است و تصریح کرد: بيشترين استان‌های درگير در حادثه  تهران و  آذربايجان غربی  است.

18:21 : اورژانس کشور آمار حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال را از اول تا 22 اسفند اعلام کرد که بر اساس این آمار کل مصدومان و فوتی‌ها  406 نفر هستند که از این میان 91 درصد مرد و  9 درصد زن هستند.

براساس آمارها اعزامی توسط اورژانس پیش بیمارستانی  77 نفربوده است همچنین درمان در محل توسط اورژانس پیش بیمارستانی برای  16 نفر انجام شده است و در مجموع 313 مراجعه به اورژانس، 276 نفر درمان و ترخیص شدند.

بستری شدن سه مصدوم در بیمارستان مطهری طی ۲۴ ساعت گذشته

17:54پرویز نمازی مدیر پرستاری بیمارستان سوختگی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تا این لحظه تعداد ۸ بیمار به بیمارستان آورده اند که پنج مصدوم به صورت سرپایی درمان و سه نفر بستری شده اند.

وی ادامه داد: از میان مصدومان بستری یک نفر دچار آسیب جدی و سوختگی شدید شده  و مصدوم دیگر راکب موتور سیکلت بوده است که در اثر پرتاب نارنجک تعادلش برهم و به زمین می‌خورد و اکنون برای انجام سی تی اسکن در قسمت رادیولوژی است.

17:53: نوجوان ۱۵ ساله ای که بر اثر انفجار مواد محترقه در دستانش ۳انگشتش را از دست داد.

آخرین آمار از قربانیان چهارشنبه سوری/ تاکنون 2 فوتی داشتیم

 17:36: تعداد فوتی‌های حوادث آخرين چهارشنبه سال، تا این لحظه ٢ نفر در تهران و زنجان گزارش شده است.
 
17:32:  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: از اول اسفند تا کنون 464 نفر دچار مصدومیت بر اثر سوختگی شدند که 129 نفر بستری، 17 نفر دچار قطع عضو، 158 نفر دچار سوختگی درجه دو و سه و 157 نفر دچار آسیب از ناحیه چشم شدند همچنین 5 نفر دچار قطع عضو شدند و 4 نفر هم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 وی ادامه داد: امروز 135 نفر در کشور مصدوم شدند که 50 نفر بستری هستند و 56 نفر دچار سوختگی درجه دو و سه شدند.

 کولیوند افزود: اگر فردی مصدوم سد به اولین مرکز درمانی مراجعه کند و متخصصان ما در بیمارستان ها حضور دارند .

سرپرست اورژانس کشور گفت: در تهران و تاکنون 39 نفر دچار مصدومیت شدند که با مدت مشابه سال گذشته برابر است.

آخرین اخبار از مجروحان چهارشنبه سوری

 انفجار مواد محترقه ساختمان سه طبقه را تخریب کرد + تصاویر

17:17 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ پیروندی رییس کلانتری ۱۸۱ عوارضی گفت: دقایقی قبل بر اثر انفجار مواد محترقه در پیکان شهر، 50 درصد از ساختمان سه طبقه ای تخریب و مرد ۳۰ ساله ای از ناحیه دست و سر مصدوم شد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۷:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
ای کاش تفریح دیگری برای جوانان وجود داشت تا انرژی خود رو تخلیه میکردن و آخر سال چهارشنبه سوری را بهانه ی برای شادی میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
کسی نگفته ...نه به چهارشنبه سوری.... درست بخون ببین چی نوشته
-
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
چرا نه به چهارشنبه سوری ؟؟؟ باید نه به طرقه بگید اینکه شما آتیشی روشن کنید و از روش بپرید و دسته جمعی آهنگی بخونید هیچ ضرری برای کسی نداره ... اینکه افراد از طرقه استفاده میکنن تقصیر چهارشنبه سوری نیست که
Germany
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم که اینقدر بی احتیاط هستند هم خودشون و هم دیگران را به خطر میاندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خانواده ها هم مقصر هستند و فکر میکنند که اتفاقات برای دیگران است ... پرتاب یک سنگ ریزه توسط طرقه برای از دست دادن چشم کافی است ..... ولی متوجه نمی شویم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خیلی زشت است که تمدن کهن ایران در عصر حاضر چنین رفتارهای سخیف و مخالف عقل و شرع و اخلاق را شاهد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
به نظر من ابتدا باید فلسفه وجودی چهارشنبه سوری باید مشخص بشه بعد فرهنگ سازی صورت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
باید چهارشنبه سوری واقعی را از طریق کتابهای درسی به کودکان و نوجوانان شناساند تا به راه اشتباه نروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
از این آمارها واین رفتارها هر کسی بهت زده می شود این رفتارها چه ربطی به یک ملت هوشمند که انقلاب 57 را رقم زدند دارد ؟ در عبارت (چهارشنبه سوری) سور به معنای شادی و جشن است، جشن و شادی کجا و جراحت و قطع عضو و مرگ کجا، در شب چهارشنبه سوری همه باید شاد و سالم در کنار خانواده باشند نه مجروح و گریان در بیمارستان و غسالخانه!!! شکل گیری این رفتارها در سال های اخیر آدم را به شک می اندازد که نکند دست دشمنان این ملت در اشاعه این نوع رفتارها در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
ولی واقعا نمیفهمم بااین همه تبلیغات چرا درس عبرت نمیشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
ولی واقعا نمیفهمم بااین همه تبلیغات چرا درس عبرت نمیشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۶:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
تعجب آور است یک عده نادان جنایت کنند و بعد با بودجه ای عمومی دربیمارستان دولتی بستری شوند البته عابران بی گناه که مصدوم میشونند از این قاعده استثناء هستند و باید با عاملان صدمه زننده به این عابران با اشد مجازات برخورد گردد کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۶:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
تعجب آور است یک عده نادان جنایت کنند و بعد با بودجه ای عمومی دربیمارستان دولتی بستری شوند البته عابران بی گناه که مصدوم میشونند از این قاعده استثناء هستند و باید با عاملان صدمه زننده به این عابران با اشد مجازات برخورد گردد کو گوش شنوا
Germany
ناشناس
۰۳:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا به خانواده ش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اون طفل معصوم چه گناهی کرده بود که هم بچه هم مادر و پدرشونو زدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
اخه این دیگه چجور جشن گرفتنی هست؟ خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
متاسفم برای این افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
باید یک اقدام اساسی برای جلوگیری از این رفتارهای پرخطر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
لعنت به چهارشنبه سوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
لعنت به چهارشنبه سوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
هر سال چهارشنبه پایان سال تاریخ گذشته ایران در چشمم سیاه می شود وآرزوی مرگ می کنم اعتبار تاریخ ایران توسط افرادی نادان زیر سوال می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
هر سال چهارشنبه پایان سال تاریخ گذشته ایران در چشمم سیاه می شود وآرزوی مرگ می کنم اعتبار تاریخ ایران توسط افرادی نادان زیر سوال می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
چقدر این حوادث تلخ و دردآور بودند ای کاش این رسم را به زیبایی و آرام وبایک آتش بازی و نورافشانی از طرف شهرداریها برگزار میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
به خدا من تعجججججججب می کنم . مگه خدا به ما عقل نداده این کارها چه معنی میده .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
به خدا من تعجججججججب می کنم . مگه خدا به ما عقل نداده این کارها چه معنی میده .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خود کرده را تدبیری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
کی میشه ما ادم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
چرا این چهارشنبه آخر سال را روز عزای همین کشته ها و معلوین نمی کنید
آخرین اخبار