اینفانتینو: جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جنگ تبدیل نخواهد شد

جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جنگ تبدیل نخواهد شد و پوتین و مقامات روسیه وعده داده‌اند امنیت بازی‌ها را تضمین کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) روز شنبه اعلام کرد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تابستان امسال به جنگ تبدیل نخواهد شد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و مقامات روسیه وعده داده‌اند امنیت این تورنمنت را تضمین کنند.

رئیس فیفا تاکید کرد «ما به جنگ نخواهیم رفت. شما خواهید دید که ما قصد داریم در جشن فوتبال شرکت کنیم و اگر کسی بخواهد ناآرامی ایجاد کند مسئله‌ساز خواهد شد».

وی در کنفرانس مطبوعاتی در پاناما گفت: «روس‌ها به معنای واقعی می‌خواهند این جام جهانی با موفقیت کامل همراه باشد».

در مسابقات یورو ۲۰۱۶ که در فرانسه برگزار شد درگیری خشونت آمیزی بین تماشاگران انگلیسی و روس روی داد و بسیاری نگران ناآرامی‌های جدید در حاشیه مسابقات جام جهانی روسیه هستند.

اینفانتینو با اشاره به اینکه در گذشته در چهار قهرمانی اروپا مشارکت داشته است اعلام کرد مقامات روس همه توان خود را به کار گرفته‌اند از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

وی گفت: «من در برگزاری رویداد‌های بزرگ تا حدودی تجربه دارم و باید بگویم در هیچ رقابتی تا این سطح آمادگی به ویژه در سطح امنیتی صورت نگرفته بود».

مسابقات جام جهانی که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه برگزار می‌شود احتمالا شمار زیادی از تماشاگران را از سراسر جهان جذب خواهد کرد.

انتهای پیام/

رئیس فیفا امنیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تضمین کرد

برچسب ها: روسیه ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار