اطفاء حریق تانکر ویژه حمل فراورده های سوختی در کرمان

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه کشنده ویژه حمل سوخت توسط آتشنشانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 22 و 27 دقیقه شب 26 اسفند ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از طعمه حریق شدن یک دستگاه کشنده ویژه حمل سوخت های نفتی آگاه شدیم.
وی محل حادثه را خیابان عرفان اعلام کرد و افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله با توجه به مسکونی بودن محل حادثه 3 خودرو اطفاء حریق و پانزده آتشنشان به محل حادثه اعزام شد که آتشنشانان در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته و سریعا عملیات اطفاء حریق را شروع کردند .
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: حریق که از قسمت کابین شروع شده بود و در حال پیشروی به مخزن سوخت بود که توسط آتش نشانان مهار شد و از فاجعه جلوگیری به عمل آمد.
وی گفت :خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن در دست بررسی است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از وقوع یک مورد تصادف در بولوار امام علی (ع) در ساعت 23 شب 26 اسفند ماه خبر داد.
وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید واژگون گردیده بود که به علت نشت بنزین احتمال حریق وجود داشت که سریعا از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی تیم اطفاء حریق و پیشگیری به محل اعزام و با انجام اقدامات لازم از حریق احتمالی جلوگیری به عمل آمد
عسکری گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از به وجود آمدن فاجعه در آتش سوزی تانکر حمل سوخت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار