اعلام برنامه‌های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن برای مسافران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان مازندران در طول سال و ایام تعطیلات نوروز، برنامه‌های این دانشگاه را در ایام تعطیلات اعلام کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان مازندران در طول سال و ایام تعطیلات نوروز، گفت: قبل از اینکه دستورالعمل‌های نوروزی برای حوزه بهداشت و درمان به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ابلاغ شود، اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران نوروزی در استان مازندران انجام شده است.

استقرار نوروزی آمبولانس‌ها کنار جاده‌ها در ساعت‌های ویژه

موسوی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث ترافیکی انجام شده و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت، آمبولانس ها ساعات خاصی از شبانه روز را در کنار جاده ها مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه حجم مسافران نوروزی در استان مازندران بالا است، افزود: اورژانس های بیمارستانی و پرسنل آنها برای این ایام، در آمادگی کامل هستند و با بیمارستانهای غیردولتی هماهنگی های لازم انجام شده تا از ظرفیت آنها در این ایام استفاده کنیم تا فشار اورژانس بیمارستانهای دولتی کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مسافران نوروزی که به استان مازندران وارد می شوند، اپلیکشنی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند که در آن آدرس اماکن خدماتی مانند داروخانه ها و بیمارستانها مشخص شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار