قسمت دوم/

معرفی و دانلود برترین نرم‌افزارها در زمینه ویرایش تصویر

برنامه ها و نرم افزارهایی که در زمینه ویرایش تصاویر بسیار مفید هستند را معرفی خواهیم کرد.

معرفی و دانلود برترین نرم‌افزارها در زمینه ویرایش تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه نیاز مردم به گوشی‌های هوشمند امری اجتناب‌ناپذیر است و با پیشرفت فناوری، شاید بسیاری از مردم نتوانند حتی یک روز را بدون گوشی هوشمند خود بگذرانند.

یکی از فناوری‌های پرطرفدار گوشی‌های هوشمند، قابلیت ثبت تصاویر است و در همین رابطه نرم افزارها و برنامه های گوناگونی برای ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر توسط شرکت های مختلف عرضه شده است.

در ادامه مهم ترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر در گوشی های هوشمند را  معرفی خواهیم کرد.

برنامه خلق آسان تصاویر هنری با افکت های زیبا و متنوع - Prisma

Prisma

نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید. این نرم افزار حدود 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را از کاربران کسب کرده است. در ادامه میتوانید نسخه اندروید و IOS این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه گالری هوشمند - Darkroom Gallery

Darkroom Gallery Photo Editor

نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor یکی گالری عالی و بسیار زیبا است که به وسیله آن می توانید گالری تصاویر خود را مدیریت کنید. این نرم افزار فقط یک گالری ساده نیست بلکه تمامی ابزار های ویرایش تصاویر را نیز داراست. این اپلیکیشن دارای 16 ابزار برای ویرایش و فیلتر های مختلف است. نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه ایجاد تصاویر مبهم و ناقص - Glitch Pro

Glitch Pro

نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه مجموعه ابزار و فیلتر تصویر برای ویرایش حرفه ای عکس - Toolwiz Photos

Toolwiz Photos Prisma Filters

نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters یکی از بهترین ابزار ها زمینه ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر است. این نرم افزار دارای 200 فیلتر تصویر می باشد و علاوه بر آن می توانید از 50 افکت موجود در نرم افزار Prisma و 50 افکت دیگر از برنامه وینتیج نیز استفاده کنید. البته بر خلاف نرم افزار پریزما، این نرم افزار برای اعمال تغییرات خود در عکس نیازی به اینترنت ندارد. شما می توانید علاوه بر افکت گذاری تصویر مورد نظر خود را ویرایش کنید. نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters در گوگل پلی نمره عالی 4.6 از 5.0 را دریافت کرده است. 

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس - Adobe Photoshop Express Premium

دانلود نرم افزار فتوشاپ

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  این نرم افزار تاکنون نزدیک به 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود و امتیاز خوب 4.1 را کسب کرده است.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


نرم افزار دوربین پیشرفته - Camera360 Ultimate

دانلود Camera360 Ultimate  ؛ عکاسی و ویرایش عکس حرفه ای در اندروید و ios

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی او اس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت ها و فیلتر هایی که در این نرم افزار وجود دارد می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید. این نرم افزار تاکنون حدود 500 میلیون بار دانلود و امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است.

دانلود برای اندروید    دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه ویرایش حرفه ای عکس - Fotor Photo Editor Premium

Fotor Photo Editor

نرم افزار Fotor Photo Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش تصاویر است که با بیش از 10 میلیون بار دانلود توسط کاربران، توانسته لقب محبوب ترین ویرایشگر را به دست آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید و به طور مستقیم عکس‌ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. به علاوه، این برنامه دارای 6 حالت مختلف در عکاسی نیز هست که با آنها می توانید تصاویر باکیفیت و جذابی خلق کنید. نرم‌افزار Fotor Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

 


برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری - Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید. حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود برای اندروید  

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

انتهای پیام/

معرفی و دانلود برترین نرم‌افزارها در زمینه ویرایش تصویر +دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.