نصب 450 المان نوروزی در همدان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از نصب 450 المان نوروزی در همدان خبر داد.

نصب 450 المان نوروزی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ وحید علی‌ضمیر، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امسال در نصب المان نوروزی 40 درصد افزایش داشته ایم  گفت: در حوزه خدمات شهری به‌ ویژه سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری همدان اقدامات خوبی برای نوروز 97 انجام شده است.

وی ادامه داد: کاشت گونه‌های فصلی بهاره، کاشت گل‌های ایام نوروز، گلدان‌گذاری فلاور باکس بالغ بر یک‌هزار و 500 گلدان در رفیوژها و میادین، مرمت و راه‌اندازی آب‌نماها و رنگ‌آمیزی آنها و تقویم طرح کاشت از جمله برنامه‌های شهرداری در این زمینه است.

علی ضمیر ساماندهی و پاکسازی ورودی شهرها، نصب المان‌های نوروزی با محوریت فضای سبز به تعداد پنج عدد، کاشت نهال در مناطق چهارگانه سطح شهر، مرمت، تجهیز و رفع نواقص سرویس بهداشتی‌های سطح شهر، رفع نواقص روشنایی‌های کارگاه‌های فضای سبز سطح شهر و اعلام مجوز نصب چادر در تعدادی از پارک‌ها را از جمله برنامه‌های دیگر این سازمان برشمرد.

این مسئول  افزود: با توجه به اهمیت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و وجود مشکلات در پارک‌ها و معابری که مسافرین حضور دارند طی یک برنامه یک ماهه با همکاری مناطق چهارگانه شهرداری همدان کار بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی اجرایی شد.

وی افزود: آماده‌سازی بستر کاشت گل‌های فصلی و دائمی، کاشت گونه‌های بهاری در شهر، رفع نواقص وسایل بازی کودکان و مجموعه لوازم ورزشی، اعلام مجوزهای بوستان‌های دارای نصب چادر و نصب بنر در سطح شهر، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها، نظافت و شستشوی کمپ‌ها و محل‌های اقامت مسافران و بررسی روشنایی پارک‌های شهر از جمله برنامه‌های این سازمان است.

علی ضمیر گفت: امسال 86 نقطه برای نصب المان نوروزی در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ج

450 المان نوروزی در همدان نصب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار