واکنش على عليپور به فحاشى ها در فضاى مجازى

علی علیپور با انتشار پست هایی در استوری اینستاگرامش نسبت به فحاشی ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.

استورى هاى على عليپور در واكنش به فحاشى ها، در فضاى مجازىبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه های مجازی معمولا محلی است برای تبادل اطلاعات و در این میان متاسفانه برخی افراد بی توجه به موارد اخلاقی و ارزش‌های اجتماعی و فردی، بدون رعایت نکات اخلاقی به حریم خصوصی افراد به ویژه ستارگان سینما، ورزشکاران و … وارد شده و حتی اقدام به توهین و فحاشی در قالب گذاشت کامنت می‌کنند.

در همین رابطه علی علیپور با انتشار پستی در استوری اینستاگرامش نسبت به این فحاشی ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.

علی علیپور در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"خانواده ها چه گناهی کردن که همیشه به جای انتقاد فوش ناموس می دید چرا می گید ماهینی، ربیع خواهیا خودم یا هر کسه دیگه ای رباط پاره کنن از دستشو خلاص شیم. تا حالا فکر کردید یکی که پست می زاره چرا همون موقع کامنت ها رو می بنده یا چرا قبل بازی کامنت ها رو می بنده. مطمئن باشید به خاطر ترس از انتقادهای شما نیست فقط و فقط به خاطر اینکه چون فوش ناموس به بازیکنا می دید بازیکن از آبروش می ترسه چرا باید آبروش برده شه و همش تو کامنت ها فوش ناموس، بد و بیراه داده شه؟"

استورى هاى على عليپور در واكنش به فحاشى ها، در فضاى مجازى

وی در پستی دیگر نوشت:

"شما اگه می خواید انتقاد کنید انتقاد فنی و فوتبالی بکنید نه فوش بدید که خود من وقتی کامنت می خونم بتونم اون ضعفا رو درست کنم. با تمرین یا روحی روانی. مسائلی که راجع به آقای برانکو درست شده، خوب چرا باید این طور باشه چرا وقتی تیم خوب نتیجه می گیره و قهرمانی میاره اینجوری برخورد میشه؟ و در آخر جا داره از همه ی هوادارای 6 آتیشه ارتش سرخ که همه جوره همیشه پشت تیمشون هستن تشکر کنم. انشاء الله با نتیجه های خوب جواب محبت هاتونو بدیم."

استورى هاى على عليپور در واكنش به فحاشى ها، در فضاى مجازى

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار