برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در باغملک

سرپرست آموزش و پرورش باغملک از برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عزیز زکوی، سرپرست آموزش و پرورش باغملک گفت: میزبانی پانزدهمین جشنواره نخبگان قرآنی در استان به باغملک محول شده است، و تحت عنوان شهید شاخص سال کشور، شهید حبیب شریفی راد و یادبود شهدای مدافع حرم شهرستان ، از 29 تا 31 فرودین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره باغملک میزبان ۸۰۰ دانش آموز قاری و حافظ قرآن است و همراه با داوران و خادمان این جشنواره تخمین ۱۱۰۰ نفر زده شده است.

زکوی با اشاره به تامین هزینه های این جشنواره بزرگ بیان داشت:اداره کل آموزش و پرورش حدود 15 میلیون و دیگر نهادها 38 میلیون، و بقه کمک های مردمی و خیرین داخل و خارج شهرستان و همچنین مساعدت خود جوش فرهنگیان بوده است.

سرپرست آموزش و پرورش باغملک ادامه داد: هدایای در نظر گرفته شده برای ۱۱۱ نفر اول کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی و نفرات دوم کارت ۱۰۰ هزار تومانی و مابقی از ۵۰ تا ۷۵ هزار تومان است.

زکوی عنوان کرد: ۸۰۰ دانش آموز که هرکدام از شهر و خانواده ای به باغملک سفر میکند میتواند مبلغی باشد برای ترویج فرهنگ، آداب و رسوم، آثار تاریخی و گردشگری شهرستان باشد.

گفتنی است؛ جشنواره نخبگان قرآنی که هرساله در سراسر استان به میزبانی یک شهرستان برگزار می شود، امسال شهرستان باغملک در استان متولی این جشنواره است.

نحوه راه یابی به این جشنواره به این ترتیب است که هر ساله مسابقات آموزشگاهی در مدارس برگزار و برگزیدگان مسابقات آموزشگاهی در سطح شهرستان به رقابت میپردازند، که برگزیدگان مسابقات سطح شهرستان وارد مسابقات قطبی می شوند و برندگان این مرحله به جشنواره نخبگان قرآنی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/م

باغملک میزبان جشنواره نخبگان قرآنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.