اسماعیلی: ٩٠ دقیقه برای کسب پیروزی مقابل الهلال می‌جنگیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ٩٠ دقیقه برای کسب پیروزی مقابل الهلال می‌جنگیم، تا به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: تیم فوتبال الهلال ٢ روز پیش قهرمان لیگ عربستان شده و این تیم یکی از باشگاه‌های خوب آسیا است. از طرفى درست است که این تیم شانسی برای صعود ندارد، اما آن‌ها برای حفظ اعتبار خود به میدان می‌آیند.

او ادامه داد: ما هم تیم استقلال هستیم و یکی از بزرگترین، پرافتخار‌ترین و پرتماشاگر‌ترین تیم‌های قاره آسیا محسوب می‌شویم. می‌خواهیم ٩٠ دقیقه برای کسب سه امتیاز مقابل الهلال بجنگیم و تلاش کنیم تا به عنوان سر گروه راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شویم. از همه ایرانیان حاضر در کویت تقاضا می‌کنم فردا در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمایت کنند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از همه هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط دنیا می‌خواهم ما را دعا کنند و برای ما انرژی بفرستند. می‌دانم که قلب آن‌ها با ما است و ما را از راه دور حمایت می‌کنند و می‌توانیم با دعای خیر آن‌ها برنده بازی باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات اسماعیلی درباره دیدار مقابل الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار