مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی؛

افتتاح 61 طرح توسعه روستایی در آذربایجان شرقی اعلام شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : 61 طرح توسعه روستایی در دهه بنیاد مسکن در استان افتتاح میشود.

اعلام افتتاح 61 طرح توسعه روستایی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حافظ باباپورمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی،با اشاره به اینکه از 21 تا 31 فروردین دهه بنیاد مسکن نامگذاری شده است گفت: به همین مناسبت 61 طرح هادی روستایی ، آسفالت معابر ، مساکن روستایی، توزیع اسناد روستایی با اعتباری افزون بر 551 میلیارد تومان در استان آماده بهره برداری شده است.


او در تشریح اقدامات این اداره کل برای توسعه روستاها گفت : هم اکنون در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان طرح هادی روستایی تهیه شده و در 713 روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.


وی ادامه داد: تاکنون بیش از 230 هزار فقره سند مسکن در روستاها و بیش از 22 هزار سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان صادر شده است.


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه عمده تمرکز این بنیاد بر مقاوم سازی مساکن روستایی است گفت: از مجموع 283 هزار واحد روستایی در استان147 هزار واحد روستایی معادل نزدیک 52 درصد واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده است.


وی ادامه داد: افزون بر 11 هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد هم احداث و واگذار شده و بیش از هزار واحد نیز توسط خیرین برای اقشار کم درآمد ساخته شده است.


وی با بیان اینکه در سیل سال گذشته در استات در مجموع 900 واحد آسیب دیده بود گفت: 15 واحد مسکونی که در روستای سیل زده چنار بصورت 100 درصد تخریب شده بود، دهه فجر سال قبل تکمیل و واگذار شده است.


به گفته وی ، در روستای زلزله زده ایوق نیز که در مجموع 220 واحد حادثه دیده بود هم اکنون 110 واحد آماده بهره برداری است .

 

انتهای پیام/

اعلام افتتاح 61 طرح توسعه روستایی در آذربایجان شرقی

برچسب ها: مسکن ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار