شفر: دهان خیلی‌ها بسته شد/نمی‌دانم که در استقلال می‌مانم یا نه!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کسانی بودند که نمی‌خواستند ما برابر الهلال برنده شویم، اما الان دهانشان بسته شده است.

شفر: دهان خیلی‌ها بسته شد/نمی‌دانم که در استقلال می‌مانم یا نه!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی برابر الهلال در نشست خبری گفت: امروز ما تیم قهرمان عربستان را شکست دادیم و بسیار از این بابت خوشحالم. می‌دانید ما مشکلاتی قبل از بازی داشتیم و یک بازیکن ما هم قبل از دقیقه پنجم مصدوم شد، با این‌حال همه بازیکنانم با تمام وجودشان تلاش کردند و از این جهت به آن‌ها افتخار می‌کنم. در ابتدای این رقابت‌ها می‌گفتند این گروه مرگ است و کسی برای ما شانسی قائل نبود، اما ما سخت کار کردیم و با توجه به روحیه تیمی و کادرمان بدون باخت به عنوان تیم اول صعود کردیم.

او اضافه کرد: کسانی بودند در تهران که شاید نمی‌خواستند ما این بازی را برنده شویم، اما الان دهانشان بسته شده است. به مهدی رحمتی تبریک می‌گویم، بیست بازی در آسیا بدون گل خورده. سه - چهار موقعیت خطرناک روی دروازه ما بود، اما با عکس‌العمل سریع و خوبش مانع از گلزنی حریف شد. بابت رکوردش به او تبریک می‌گویم. این پیروزی برای روحیه تیمی ما بسیار خوب بود. ما 2 دروازه بان بسیار خوب در استقلال داریم. یک تشکر از کادرم هم می‌کنم. شایعاتی بود مبنی بر اینکه شاید دستیاران من قیمتشان بالا است. درحالی که اینگونه نیست. کسانی که این حرف را می‌زنند درکی از فوتبال و کار ما ندارند. شما فقط وقتی می‌برید و به سطح بالایی از فوتبال می‌رسید که مربیان حرفه‌ای داشته باشید. همان کاری که ما در هفت - هشت ماه گذشته انجام داده‌ایم. شاید قبلا اسم استقلال کمی تاریک شده بود، اما الان آبی است.

سرمربی استقلال ادامه داد: همه خیلی سخت برای تیم کار کردند. فردا شاید بیشتر بتوانم درباره مشکلات صحبت کنم. من نمی‌دانم که در استقلال می‌مانم یا نه، اما هدف من رساندن استقلال به بالاترین سطح آسیا است. باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. وریا غفوری صددرصد آماده نبود، اما بیشتر از توانش تلاش کرد. داریوش به جای ابراهیمی بازی کرد. تیام از مصدومیت برگشته بود و با صددرصد توانش کار کرد. این یک پایه برای آینده است. ما برای آینده زمان می‌خواهیم تا بهتر شویم و شاید حتی یک سال هم کافی نباشد. ما می‌توانیم قدم قدم پیش برویم و به تیم اول آسیا تبدیل شویم. از کویتی‌ها بابت مهمان نوازیشان و کار‌هایی که انجام دادند ممنونم. امیدوارم که پرواز فردای ما کنسل شود تا یک هفته در اینجا بمانیم.

شفر اضافه کرد: باید کمی بابت بازی امروز استراحت کنیم و سپس روی بازی با پیکان تمرکز کنیم و در ادامه تمرکزمان روی جام حذفی و آسیا باشد. باید بازی ذوب آهن و لوکوموتیو را هم ببینیم تا مشخص شود حریفمان کیست. ما به اندازه کافی قوی هستیم و به اندازه کافی قدرتمند هستیم و ذهنیت برنده داریم و از این بابت هیچ نگرانی‌ای بابت آینده ندارم. این را هم بگویم که ما مشکلاتی داریم و نباید همه فکر کنند که شرایط ما مثل بایرن مونیخ، الهلال و رئال مادرید است.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از دیدار با الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
فوتبال کلا از روزگار باید حذف بشه
Spain
سلام
۱۰:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
بهتره استقلال قلعه نوعی را برگرداند به استقلال که از این هم که هست بهتر میشه.انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
سناریوی قدیمی مربیان خارجی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
شفرجان شانس هم خوبی چیه ، الهلال 11مهره ی اصلیش را نداشت ‌. گروه باخت گروه پرسپولیس بود نه استقلال . الهلال زمان پرسپولیس کجا الهلال زمان استقلال کجا.
-
علی
۰۸:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
الهلال زمان پرسپولیس کجا الهلال زمان استقلال کجا.
-
علی
۰۸:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
شفرجان شانس هم خوبی چیه ، الهلال 11مهره ی اصلیش را نداشت ‌. گروه باخت گروه پرسپولیس بود نه استقلال . الهلال زمان پرسپولیس کجا الهلال زمان استقلال کجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور
آخرین اخبار