برگزاری اعیادشعبانیه در 32 بقاع شاخص استان زنجان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت:اعیاد شعبانیه در ۳۲ بقاع شاخص استان برگزار می شود.

برگزاری اعیادشعبانیه در32 بقاع شاخص استان زنجانحجت الاسلام سید موسی موسوی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛گفت: برنامه های اوقاف در اعیاد شعبانیه و جشن نیمه شعبان در امام زاده سید ابراهیم زنجان و در ۳۲ بقاع شاخص استان برگزار می شود.

وی افزود:ایستگاه فروش محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه و ایستگاه قرآن بخوانید جایزه بگیرد برای کودکان از جمله برنامه هاست.
 حجت الاسلام موسوی با اشاره به آماده سازی ایستگاه بلوتوث، تصریح کرد: در ایستگاه بلوتوث فایل های صوتی و تصویری زیبا و کاربردی با موضوع امام زمان(عج) به مخاطبان از طریق بلوتوث ارسال و رم و یا فلش آنها از محتواهای فرهنگی مفید پر می شود.
 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: ایستگاه عکاسی یکی دیگر از برنامه های شاخص است که در این ایستگاه کودکان و نوجوانان پرچم و سربند یا صاحب الزمان را به دست گرفته و در فضای مشخص و زیبا از آنها عکس گرفته می شود و دقایقی بعد عکس آنها به خودشان اهدا می شود.
وی برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان، ایستگاه نامه ای به امام زمان(عج)، و پخش برچسب مخصوص شیشه و یا آویز خوشبو کننده برای اتومبیل ها با موضوع امام زمان(عج) میان اتومبیل های در حال رفت و آمد را از جمله دیگر برنامه ها بر شمرد.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان برگزاری برنامه همایش پیاده روی کارمندان بسیجی اوقاف، مسابقات دو و میدانی، دوچرخه سواری، فوتبال و اهدای جایزه به اسامی مهدی و مهدیه را از جمله دیگر برنامه ها بر شمرد.
وی گفت: چاپ کلیشه با نام امام زمان(ع) و منقش کردن با اسپری روی کاپوت یا شیشه ماشین و نذر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان نیز از جمله دیگر برنامه هاست.
 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان با بیان اینکه هماهنگی با گروه های جهادی برای معاینات پزشکی صلواتی انجام می شود، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت امام زمان و برگزاری جلسه قرائت قرآن با حضور قاریان در زنجان برگزار می شود.
وی  با تاکید بر اینکه کاشت نهال به نیت امام زمان در امامزادگان صورت می پذیرد، گفت:  همچنین در این روز به خواهران باحجاب گل اهدا می شود.
حجت الاسلام موسوی افزود: بسته مواد غذایی برای خانواده های بی بضاعت به نیت امام زمان از عواید موقوفات تهیه می شود

انتهای پیام/ن

برنامه های اداره اوقاف در اعیاد شعبانیه تشریح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.