تاکید بر گسترس ارتباط موثر رسانه ای در استان کرمانشاه

در دیداری که صبح امروز مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان کرمانشاه با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد بر گسترش ارتباط موثر رسانه ای تاکید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در این دیدار  محسن قلخانی رئیس باشگاه خبرنگاران جوان به بیان دیدگاههای باشگاه خبرنگاران  با هدف تعامل بیشتر رسانه با دستگاه ها پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت های خوب کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در طی ماه های گذشته و بخصوص در بحث زلزله و امدادفرهنگی، آمادگی دستگاه مطبوع خود را برای پوشش مناسب اخبار فعالیت های اداره کل کانون پرورش فکری اعلام کرد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این دیدار، با ابراز خرسندی از مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان استان، برای هرگونه ارتباط و پوشش فعالیت های خبری این اداره کل استقبال کرد.

وی با اشاره به حضور موثر همکاران باشگاه خبرنگاران جوان در بحث پوشش مناسب خبری امدادفرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد این تعامل بیش از پیش گسترش یابد.

فتاحی، فعالیت همکاران در باشگاه خبرنگاران جوان را به عنوان یکی از مهمترین منابع اطلاع رسانی، قابل تمجید دانست و از مدیر این مجموعه خبری تشکر و قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام /د

 

 

نشست رئیس باشگاه خبرنگاران کرمانشاه با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار