شهدای مدافع حرم نماد صداقت جمهوری اسلامی ایران

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:شهدای مدافع حرم نماد صداقت و ظلم ستیزی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سردار مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفتمین روز تدفین شهید مدافع حرم مرتضی بصیری پور در مسجد امام حسین بیرجند با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحقق خاورمیانه بزرگ بودند تا اسرائیل را در رأس آن بنشانند،گفت:آنها برای رسیدن به این هدف شوم از هیچ جنایتی دریغ نکردند که بدترین آنها ایجاد داعش و خدشه دار کردن اسلام در بین جوامع بود که به همت و بصیرت جوانانی چون شهید مرتضی بصیری پور این هدف تاکنون محقق نشده است.


وی همچنین شهادت مرتضی بصیری پور و دیگر شهیدان حادثه اخیر را جنگ مستقیم رژیم صهیونیستی با ایران عنوان کرد و افزود:در این اتفاق اخیر پرده و نقاب از چهره خبیث این رژیم و هم پیمانانش کنار رفت و ارتباط آنها با تکفیری ها بیش از پیش برای همگان نمایان شد.


سردار مقدم فر با بیان اینکه سپاه انقلاب اسلامی این عمل جنایتکارانه را بی پاسخ نخواهد گذاشت،گفت:آنها خود به حماقت بزرگشان در منطقه اعتراف می کنند،جنایت هایی که با وجود همه هزینه های مادی و جانی که برایشان داشته اما روز به روز بر فرورفتنشان در پاتلاقی که خود ایجاد کرده اند،افزوده است.


مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هجرت، جهاد، عبادت و شهادت از جمله اهداف مهم شهدای مدافع حرم در عرصه دفاع و جهاد کنونی است،افزود:شهدای مدافع حرم با این بصیرت مثال زدنی در طول تاریخ جهاد و شهادت نگذاشته اند که دشمن به اهداف پلیدش چون نابودی حرم اهل بیت (ع) و رسیدن به مرزهای ایران برسد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی های بارز شهید مرتضی بصیری پور اشاره کرد و گفت:این شهید برای استان و کشور اسلامی مان یک افتخار بزرگی است که باید همواره راه و روش او را در زندگی خود یک اصل قرار دهیم.

شب گذشته نیز در شهرهای نهبندان و سربیشه در مراسمی یاد شهید بصیری پور گرامی داشته شد.
ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور از نیروهای سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی، هفته گذشته در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/غ

شهدای مدافع حرم نماد ظلم ستیزی جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: مدافعان حرم ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار