عربشاهی: برانکو باید دست از لجبازی با مسلمان بردارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس نیاز به هافبک بازیساز دارد و برانکو باید دست از لجبازی با مسلمان بردارد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی نکردن محسن مسلمان در تیم پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس نیاز به هافبک بازیساز دارد و برانکو باید دست از لجبازی بردارد و از مسلمان در بازی ها استفاده کند. همچنین این بازیکن شرایط روحی و روانی اش به علت نیمکت نشینی از دست داده است و برانکو باید به او روحیه بدهد.

علیپور به تنهایی در خط حمله  پرسپولیس کار ساز  نیست 

او ادامه داد: علاوه بر این در خط حمله پرسپولیس باید 2 مهاجم حضور داشته باشند و علیپور به تنهایی نمی تواند برای تیم خود مفید باشد و زوج منشا و علیپور می توانند در امر گلزنی موفق باشند. صادق محرمی در بازی برابر السد قطر نفوذهای زیادی داشت اما موقعیت های گلزنی به علت کمبود بازیکن در 18 قدم محوطه جریمه حریف از دست می رفت.

عربشاهی درباره برد پرسپولیس برابر السد قطر بیان کرد:بازیکنان پرسپولیس بازی را با انگیزه بالا شروع کردند و با گل به خودی پور علی گنجی از حریف خود پیشی گرفتند. البته  بازیکنان السد بعد از دریافت گل با استرس و ترس بازی کردند و در نهایت نتوانستند گل خورده را جبران کنند.

او ادامه داد: پرسپولیس بهترین بازی خود را برابر السد قطر انجام داد و از خط دفاع فشار زیادی بر حریف خود وارد کردند و به ژاوی اجازه فکر کردن ندادند. کسب 3 امتیاز هدف پرسپولیس در این بازی بود که به آن دست یافت.

برانکو باید در چیدمان نفرات اصلی پرسپولیس دقت کند 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس بهتر است با  کدامیک از تیم های الاهلی عربستان و الجزیره امارات در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روبرو شود، بیان کرد: تیم های عربی سرمایه گذاری خوبی برای موفقیت در بازی های آسیایی کردند و هر کدام از این 2 تیم می توانند برای پرسپولیس دردسر ساز شوند. البته برانکو باید در چیدمان نفرات دقت کند و دست از لجاجت بردارد و از بازیکنان شاخصی همانند مسلمان بهره ببرد. نیمکت پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قدرتمند تر شده است و یک مقدار باید چاشنی تاکنیک و بازی سرعتی را در برنامه های خود قرار بدهد. معتقدم پرسپولیس در صورت استفاده از 2 مهاجم نتیجه بهتری برابر حریفان آسیایی کسب می کند.

شفر از قابلیت بازیکنان استقلال به خوبی بهره برد  

او در پایان درباره ارزیابی اش از عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تیم استقلال در 2 سال گذشته به خوبی از بازیکنان خود استفاده نمی کرد اما شفر از توانایی و قابلیت آبی پوشان پایتخت به خوبی بهره می برد. استقلال با سرمربی جدید خود متحول شده و در آسیا نتایج خوبی گرفته است. تیم ذوب آهن هم با بضاعت اندک خود توانسته در آسیا نتیجه بگیرد و امیدوارم امروز از گروهش صعود کند. تراکتورسازی هم از گردونه رقابت های آسیایی حذف شده است و دیگر شانسی برای صعود در گروهش ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار