بازار سیاه بلیت فروشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داغ شد

باوجود پیگیری‌های فیفا برای فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اما از گوشه و کنار فروش غیر قانونی بلیت‌ها شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه یک سایت انگلیسی از بازار سیاه بلیت فروشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد، فیفا اقدامات لازم برای جلوگیری از این تخلف را آغاز کرد.

در این خصوص سخنگوی فیفا گفت:با وجود سختگیری‌های فیفا و نظارت این سازمان به فروش بلیت ها، اما همچنان سایت‌های پیدا می‌شوند که تخلف می‌کنند و دست به فروش غیر قانونی بلیت‌ها می زنند. فیفا پس از تحقیقات جلوی چند سایت نامعتبر را گرفت.

سخنگوی فیفا افزود:هواداران باید در خرید خود دقت کنند و حتما از سایت فیفا بلیت بخرند در غیر این صورت تضمینی به پذیرش آن‌ها در ورزشگاه ها نیست.

این گزارش حاکی است بازار سیاه فروش بلیت‌های دیدار تونس و انگلیس از ۴۸۰ پوند شروع شده و به ۱۱ هزار پوند هم رسیده است در حالی که سایت رسمی فیفا گران‌ترین بلیت را ۴۳۰ دلار اعلام کرده است.

همچنین فیفا اعلام کرد دور نهایی فروش بلیت‌ها از فردا آغاز خواهد شد و هواداران می‌توانند بلیت دیدار‌های نهایی را نیز خریداری کنند.

انتهای پیام/

رونق فروش بلیت‌های نامعتبر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار