هفته سی و سوم سری آ ایتالیا

لغزش یووه و پیروزی ناپولی رقابت قهرمانی را گرم نگه داشت/پیروزی رم و لاتزیو در شب توقف میلان

در چارچوب رقابتهای هفته سی و سوم سری آ ایتالیا ، از ساعت 23 و 15 دقیقه ، هشت دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابتهای هفته سی  و سوم سری آ ایتالیا ، از ساعت 23 و 15 دقیقه ، هشت دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، رم ، ناپولی و لاتزیو پیروز و یوونتوس و میلان متوقف شدند.

تیم یوونتوس صدرنشین سری آ مهمان تیم کروتونه بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. ابتدا ساندرو روی سانتر هموطنش داگلاس کاستا در دقیقه 17 یووه را پیش انداخت اما در دقیقه 65 سیمی با ضربه برگردون زیبا، دروزاه شزنی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر مسابقه مهم، ناپولی رده دومی میزبان اودینزه بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید . اینسینیه در دقیقه 47، آلبیول در دقیقه 64، میلیک در دقیقه 70 و تونلی در دقیقه 75 برای ناپولی و جانتکو در دقیقه 41 و اینگلسون در دقیقه 55 برای اودینزه گلزنی کردند. پارتنوپی با این پیروزی اختلافش را با یوونتوس صدرنشین به چهار امتیاز کاهش داد تا دوباره امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی زنده شود.

تیم رم نیز در خانه از جنوا پذیرایی کرد و با پیروزی دو بر یک دوباره به رتبه سوم بازگشت.  چنگیز اوندر دقیقه 17 و زوکانوویچ دقیقه 52 گلهای جالوروسی را زدند و تک گل مهمان را لاپادولا دقیقه 61 به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه ، لاتزیو در دیداری جذاب و پرهیجان ، با نتیجه چهار بر سه در فلورانس تیم فیورنتینا را شکست داد. برای لاتزیو آلبرتو 39 و 73 ، کاسارس 46 و اندرسون 69 و برای میزبان ورتوت 16 ، 31 پنالتی و 54 گلزنی کردند. ضمن اینکه فیورنتینا از دقیقه هفت با اخراج مارکو اسپورتیلو دروزاه بانش و لاتزیو از دقیقه 14 با اخراج الساندرو مورگیا 10 نفره بازی کردند. بیانکوچلستی با این پیروزی مهم به رتبه چهارم بازگشت.

میلان نیز در خانه تورنیو با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا همچنان روی نوار ناکامی باشد.پس از اینکه بلوتی از تورینو در دقیقه 3 ضربه پنالتی‌اش را از دست داد و به تیرک زد ، بوناونتورا در دقیقه 10 میلان را پیش انداخت اما در نهایت دی‌سیلوستری در دقیقه 71 گل تساوی تورینو را به ثمر رساند.ضمن اینکه دی‌سیلوستری از تورینو در دقیقه 93 از بازی اخراج شد. میلان با این تساوی اندک امیدهایش را نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست داد و با 54 امتیاز ششم است.

در سایر بازی‌ها، سمپدوریا یک بر صفر بولونیا را برد ، اسپال و کیه‌وو به تساوی بدون گل رسیدند و هلاس ورونای انتهای جدولی در خانه یک بر صفر به ساسولو باخت.از ساعتی قبل نیز یک بازی برگزار شد که آتلانتا 3 بر صفر در خانه بنونتو پیروز شد. در نخستین بازی این هفته نیز دیشب اینتر با چهار گل کالیاری را شکست داده بود.

در جدول لیگ کالچو یوونتوس با 85 امتیاز در صدر، ناپولی با 81 امتیاز دوم، رم با 64 امتیاز سوم ، لاتزیو با 64 امتیاز چهارم و اینتر با 63 امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/

نتایج بازیهای هفته سی و سوم سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار