ال‌جی G7 ThinQ با دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت همراه خواد بود +فیلم

ال‌جی G7 ThinQ اولین گوشی دارای دکمه فیزیکی اتصال منحصر به فرد به گوگل است.

ال‌جی جی7 تین‌کیو با دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت همراه خواد بودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی LG از جمله سازندگانی محسوب می‌شود که با گذشت چندین ماه از سال 2018 هموز پرچم‌دار جدیدی برای رقابت با گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس سامسونگ و پی20 هواوی معرفی نکرده است. با این حال طی چند هفته گذشته بازار شایعه‌پردازی در مورد پرچم‌دار آینده ال جی داغ‌تر شده است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط ال‌جی، پرچم‌دار 2018 این کمپانی، ال‌جی جی7 تین‌کیو است.
دکمه گوگل اسیستنت(Google Assistant) در سمت چپ گوشی قرار می‌گیرد و دکمه پاور در سمت راست و خواننده اثر انگشت، نیز در پشت گوشی قرار دارد. دسترسی این مدل گوشی به گوگل اسیستنت به عنوان جذابیت بزرگ برای مشتریان محسوب می شود.

ال‌جی جی7 تین‌کیو از طراحی کاملا جدیدی برخوردار خواهد بود و حاشیه بالا صفحه نمایش جای خود را به یک بریدگی کوچک خواهد داد. در این فضا دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب جای می‌گیرد. اتتظار می‌رود پرچم‌دار 2018 کمپانی ال‌جی با تراشه اسنپدراگون 845کوالکام و 6 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.
ال‌جی جی7 تین‌کیو با دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت همراه خواد بود
ال‌جی بیان کرده است آنچه در جی7 تین‌کیو به نمایش خواهد گذاشت مشابه با رویه‌ای است که سامسونگ برای فعال سازی  قابلیت‌های دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی در پرچم‌داران سری گلکسی‌اس و گلکسی‌نوت به‌کار گرفته است. شرکت ال‌جی هوش مصنوعی را ویژگی جذاب محصولات جدیدش عنوان می‌کند و تمرکزش را بر روی قالیبت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌داند.
در ادامه به فیلمی در خصوص ویزگی‌های پرچم‌دار آینده ال‌جی توجه کنید.


انتها پیام/
دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در ال‌جی جی 7 تین ‌کیو

برچسب ها: تکنولوژی ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.