شیء پرنده فرازمینی‌ها در قطب جنوب! +فیلم

یکی از محققانی که در زمینه فرازمینی ها تحقیق می کند ادعا کرده با استفاده از گوگل مپ یک شیء درخشان را در قطب جنوب پیدا کرده است.

کشف شی درخشان عجیب در قطب جنوب! فیلم////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل مپ و گوگل ارث دو نرم افزاری هستند که این روزها بیشتر مورد توجه نظریه پردازان توطئه قرار گرفته است و آنها با استفاده از این نرم افزارها به دنبال مدارک و شواهدی برای ثابت کردن ادعاهای عجیب خود هستند. به تازگی یکی از این محققان با استناد به تصویری که  با کمک گوگل‌مپ از قطب جنوب تهیه کرده است می گوید یک شیء عجیب درخشان را در این منطقه پوشیده  از برف کره زمین یافته است.

بنا به ادعای " گراهام مپل" این شیء در حالی که از یک طرف آن نور ساطع می شود  دیده می شود. در ویدئویی که این محقق در یوتیوب منتشر کرده است می گوید: " این یک شیء سیاه رنگ است که گمان می کنم دارای یک چراغ روشن است یا نور خورشیدی که به آن می تابد منعکس می شود.

انتشار این ویدئو واکنش برخی کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " به نظر می رسد این یک شیء پرنده باشد که در کوهها سقوط کرده است."

گفتنی است؛ بسیاری از کاربران آن را به پدیده های فرازمینی مرتبط دانستند.

انتهای پیام/

کشف یک شی درخشان عجیب در قطب جنوب!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار