ماجرای پنیر ایرانی ترامپ از زبان روحانی +فیلم

رئیس جمهور در رویداد "تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ٢٠١٨" روایت طنزی از رئیس جمهور آمریکا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی خود در مراسم  "رویداد تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ٢٠١٨ " مطلبی آمیخته با طنز درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیان کرد.

روحانی گفت: روزی  آقای جدید در آمریکا (ترامپ) در حال صبحانه خوردن با خانم و بچه ها بود و علیه ایران صحبت می کرد، که دامادش به او می‌گوید: حواست باشد پنیری که می خوری ایرانی است.

روحانی روز گذشته 4 اردیبهشت به تبریز سفر کرد تا در مراسم رویداد بین المللی  تبریز ٢٠١٨  حضور یابد. در جریان  این سفر،  ۳۳ طرح و پروژه در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران و شهرسازی و خدماتی به طور همزمان در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

 در مراسم "رویداد تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ٢٠١٨  " افرادی چون رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و نخجوان، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، اندونزی، عراق، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان، ارمنستان، بلغارستان و سوئیس آغاز شد که دبیرکل اکو، نمایندگان یونسکو، جایکا و آیسسکو نیز در آن حضور  دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار