میرزایی نیکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پنجمین جلسه کمیسیون اصلاح ساختار دولت با حضور لاریجانی تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون اصلاح ساختار دولت از تشکیل پنجمین جلسه این کمیسیون در حضور رئیس مجلس خبر داد.

پنجمین جلسه کمیسیون اصلاح ساختار دولت با حضور لاریجانی تشکیل شدقاسم میرزایی نیکو سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل پنجمین جلسه این کمیسیون در حضور لاریجانی رئیس مجلس خبر داد.

وی با بیان اینکه سه رویکرد در بررسی وزارتخانه‌های دولت در این کمیسیون وجود دارد، اظهار کرد: بحث اول بررسی لایحه دولت درباره تغییر چهار وزارتخانه است و دوم آنکه طرح‌هایی که نمایندگان برای جداسازی وزارتخانه‌ها ارائه کرده‌اند بررسی شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه طرح‌هایی درباره تشکیل وزارت انرژی، آب یا میراث فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: اصل چابک‌سازی کل ساختار یکی دیگر از مباحثی است که ما بر روی آن کار می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصلاح ساختار دولت با بیان اینکه بحث ایجاد وزرای منطقه‌ای و ستادی مورد تأکید لاریجانی است، گفت: براساس این عنوان عده‌ای وزیر در تعدادی از مناطق کارها را انجام می‌دهند و تعدادی وزیر دیگر با عنوان ستادی موضوع برنامه و بودجه و راهبرد را پیش می‌برند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تأکید کرد: کوچک‌سازی برخی وزارتخانه‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش با حدود یک میلیون نیروی انسانی بسیار سخت است مگر آنکه برون‌سپاری انجام شود.

وی تصریح کرد: هیئت رئیسه کمیسیون اصلاح ساختار دولت هفته‌ای یک جلسه تشکیل می‌دهد و کل کمیسیون هفته‌ای دو جلسه، اما قرار است از این به بعد اعضای این کمیسیون در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه دیگر به کمیسیون‌های اختصاصی خود نرفته و در جلسات این کمیسیون شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار