رضایی: قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته، کلکسیون ایران را تکمیل کرد

سرمربی والیبال نشسته مردان گفت: کسب عنوان قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته که به میزبانی تبریز برگزار شد کلکسیون قهرمانی‌های ایران را تکمیل کزد.

/کار نشود/در حال تکمیل/رضایی: بازی فینال از سطح داوری بالاتر بودهادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی فینال لیگ جهانی بین تیم‌های ایران و روسیه بیان کرد: شب گذشته شاهد بازی بسیار خوبی از هر دو تیم بودیم و بازیکنان تلاش می‌کردند تا سکوی قهرمانی را بدست آورند و خوشبختانه توانستیم با ارائه بازی خوب عنوان قهرمانی جهان را بدست آوریم.

او درباره عملکرد داوری در مسابقات لیگ جهانی عنوان کرد: بازی فینال که بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شد از سطح داوری بالاتر بود. به طور کلی اگر بازی‌های رده بندی و فینال را از مسابقات جدا کنیم می‌توان گفت: سطح داور‌ها برای سایر مسابقات مناسب بود، اما در بازی فینال و رده بندی به دلیل اینکه تیم‌های قدرتمند دنیا بازی داشتند و این دیدار‌ها حساسیت بالایی داشت داوران نتوانستند در سطح و اندازه بازی باشند. همیشه اختلاف سلیقه در بحث داوری بین بازیکنان، مربیان با داور بازی وجود دارد، اما بهتر است که داور در اندازه سطح یک بازی باشد تا قضاوت بهتری کند.

رضایی ادامه داد: 2 داور از کشورمان در این مسابقات حضور داشتند که قضاوت های خوبی داشتند و متاسفانه طبق قوانینی نمی توانستیم از حضور آنها در بازی های ایران استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی 6 تیم از 8 تیم برتر جهان حضور داشتند و سه تیم ایران، روسیه و بوسنی تعیین کننده برای عنوان قهرمانی بودند که خوشبختانه ما توانستیم در نخستین دوره این رقابت ها که به میزبانی تبریز برگزار می شد عنوان قهرمانی را بدست آوریم تا کلکسیون قهرمانی های ایران با نگه داشتن جام لیگ در خانه کامل شود.

او ادامه داد: حدود 10 روز استراحت خواهیم داشت و پس از آن اردوی آمادگی تیم ملی برای رقابت های جهانی را با 18 بازیکن آغاز می کنیم تا ترکیب 12 نفره رقابت های هلند مشخص شود و پس از آن برای بازی های پارآسیایی جاکارتا آماده خواهیم شد.

او درباره عملکرد حریفان ایران در مسابقات لیگ جهانی گفت: انتظار داریم که ایران همیشه قهرمان باشد اما قطعا تیم های دیگر نیز در حال تلاش هستند و در فینال هم دیدیم که تیم روسیه برای کسب قهرمانی تا لحظه های آخر تلاش کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: میزبانی رقابت های لیگ جهانی بهترین فرصت برای ما بود چرا که تیم ها با ورود به ایران با فرهنگ ما آشنا شدند و مسئولان فدراسیون جهانی هم به این باور رسیدند که شهر های ایران توانایی میزبانی از مسابقات بزرگ را دارند و اگر اسپانسرهای لازم را پیدا کنیم می توانیم در دیگر رقابت ها نیز میزبانی را بر عهده بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره لیگ جهانی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار