چمبرلین جام جهانی را از دست داد

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول مسابقات جام جهانی 2018 را از دست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛باشگاه لیورپول تایید کرد که الکسلید چمبرلین هافبک ملی پوش این تیم که شب گذشته در جریان دیدار لیورپول برابر رم از ناحیه زانو آسیب دید ادامه فصل و جام جهانی 2018  را از دست داد.


سه شنبه شب در جریان پیروزی 5-2 لیورپول برابر رم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چمبرلین پس از تکلی که روی کولاروف رفت، از ناحیه زانودچار مصدوم و دقیقه 18  از میدان خارج شد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول همان ابتدا عنوان کرد که مصدومیت چمبرلین جدی است.و حالا باشگاه با انتشار اطلاعیه ای تایید کرد که این بازیکن 24 ساله ادامه فصل و جام جهانی را از دست داده است.


در بیانیه این باشگاه آمده است: "لیورپول تایید می کند که فصل 2018-2017 برای چمبرلین به پایان رسیده است . میزان آسیب دیدگی به این معناست که او حداقل بقیه بازی های لیورپول و همچنین بازی های انگلیس در مسابقات جام جهانی روسیه را از دست خواهد داد.


"این بازیکن 24 ساله روز چهارشنبه صبح توسط تیم پزشکی باشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و هیچ زمان خاصی برای بازگشت او مشخص نیست.
"با این حال، حالا او  برنامه ریکاوری را آغاز می کند تا در اسرع وقت دوباره به آمادگی کامل بازگردد و فصل بعد به میدان برگردد."
انتهای پیام/


پایان زودهنگام فصل برای چمبرلین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار