وعده آذری جهرمی برای پیگیری یک خطای تلگرامی در وزارت ارتباطات +سند

براساس گزارش‌های اخیر کانال تلگرامی وزارت ارتباطات تغییر نام داده و مجددا به فعالیت خود در این پیام‌رسان ادامه داده است.

وقتی وزارت ارتباطات در تلگرام زیرآبی می‌رود +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش رضا جواهری، رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیردولتی را ممنوع اعلام کرد.

اما با این حال به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این بخشنامه را چندان جدی نگرفته است؛ چراکه به نظر می‌رسد به جای پایان یافتن فعالیت کانال تلگرامی وزارت ارتباطات این کانال با آدرس سابق ICTministry@ به آدرس جدید TamasNews@ تغییر یافته است.

حال سوال اینجاست که مگر طبق بخشنامه جدید تصیم بر این نبود که تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیردولتی به فعالیت کانال‌های تلگرامی خود پایان دهند؟ پس چرا وزارت ارتباطات تصمیم به تغییر نام کانال خود کرده و هنوز فعالیت آن را ادامه می‌دهد؟ سوالی که به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر از آذری جهرمی پرسیده است و وزیر ارتباطات در پاسخ آن اینگونه نوشته است : " با تشکر، پیگیری و بررسی خواهم کرد "

در ادامه تصویری از توییت مورد بحث و پاسخ محمدجواد آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید :

وقتی وزارت ارتباطات در تلگرام زیرآبی می‌رود +تصویر

وقتی وزارت ارتباطات در تلگرام زیرآبی می‌رود +تصویر

همچنین در ادامه تصویری از کانال جدید تماس نیوز یا همان " کانال وزارت ارتباطات " سابق را مشاهده می‌کنید که تمامی پیام‌های سابق خود را پاک کرده و با نام جدید مجددا شروع به فعالیت کرده است :

وقتی وزارت ارتباطات در تلگرام زیرآبی می‌رود +تصویر

انتهای پیام/

ادامه فعالیت کانال تلگرامی وزارت ارتباطات با نامی دیگر! +تصویر

برچسب ها: تلگرام ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
باز این تلگرام چیکار کرده
آخرین اخبار