برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان استان یزد

هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان استان یزد در مرحله استانی با حضور ۸۰ نفر از فرهنگیان استان در دارالقرآن موسی کاظم برگزار شد.

سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان گفت: این مسابقات در سه بخش شامل رشته قرائت و حفظ قرآن کریم، پژوهش‌های نهج البلاغه و روش تدریس احکام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی با حضور ۲۷۰۰ فرهنگی در ۱۴ منطقه و ناحیه استان برگزار شد که از این تعداد ۸۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

سرداری افزود: در رشته روش تدریس احکام که به صورت غیر حضوری و ارائه طرح درس و تدریس انجام گرفت که ۳ نفر از خواهران و ۳ نفر از برادران حائز رتبه برتر شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه نفرات اول این چهار رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در دارالقرآن مرکزی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان استان یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار