در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

لزوم پیگیری شعار سال در عرصه سینما/ با حمایت از کالای ایرانی، قطعاً دشمنان شکست خواهند خورد

غلامی تهيه كننده سينما، بر لزوم فرهنگ‌سازی در جهت حمايت از كالای ايرانی در عرصه سينما تاكيد كرد.

لزوم پیگیری شعار سال در عرصه سینما/ با حمایت از کالای ایرانی، قطعا دشمنان شکست خواهند خوردمحمود غلامی تهیه کننده سینما و تلویزیون، درباره ضرورت حمایت از کالای ایرانی در سال جاری و بر مبنای آنچه رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حوزه سینما، تولید بسیاری از لوازم تکنیکی و فیلمبرداری مختص چند کشور خارجی است؛ اما ما در بحث ساخت دکور، ابزار صحنه و ... حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم از نیروی انسانی کاربلد در این حوزه‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: فرهنگ ایرانی فرهنگی غنی است که می‌توان از آن بهره بسیار مثبت و خوبی برد؛ مردم امروز ما با سه فرهنگ ایرانی، عربی و غربی زندگی می‌کنند و فرهنگ غربی بیشتر در جامعه رواج دارد. ما نباید و نمی‌توانیم با سنت و رسوم ایرانی، اما در لباس غربی زندگی کنیم. اگر هر یک از ما به نوبه خودمان در سینما از فرهنگ بومی استفاده کنیم، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

این تهیه کننده عنوان کرد: ما به یک شهرک سینمایی با کلیت ایرانی نیاز داریم؛ شهرکی که بتواند فرهنگ غنی مان را نشان دهد. این پروسه یک سرمایه گذاری می‌خواهد که از عهده ما بر می‌آید؛ اما متاسفانه فرد پیگیری نیست که پی آن را بگیرد تا به این هدف مثبت برسیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان حرف مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را گوش دهند، قطعا آمریکا، رژیم صهیونیستی و هر کشوری که با ایران مشکل دارد، شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

اظهار نظر يك تهيه كننده سينما درباره چگونگی پيگيری شعار سال در اين عرصه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار