اسکوچیچ:می خواهیم در طول ۹۰ دقیقه پیروز شویم/شانس شکست استقلال را داریم

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: قهرمانی در جام حذفی بسیار ارزشمند است و می‌خواهیم در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم.

اسکوچیچ:می خواهیم در طول 90 دقیقه پیروز شویم/این شانس را داریم تا استقلال را شکست دهیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه بابل در مورد بازی فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و خونه به خونه، بیان کرد:همگان از تفاوت بین تیم ما و استقلال آگاهی کامل دارند. بعد از بازی پر حاشیه و ناگواری که مقابل برق جدید شیراز در هفته پایانی لیگ دسته اول انجام دادیم و به دلیل برخی از جریانات نتوانستیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم، به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌رویم.

قهرمانی در جام قهرمانی بسیار ارزشمند است

او ادامه داد:برای آماده سازی در این بازی ۲ روز نسبت به استقلالی‌ها کمتر استراحت داشتیم، متاسفانه هفت بازیکن ما در این دیدار غایب هستند، اما با این حال قهرمانی در جام قهرمانی بسیار ارزشمند است. سعی می‌کنیم با انجام یک بازی منسجم در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم خونه به خونه درباره اینکه شنیده می‌شود، بازیکنان این تیم مطالبات شان را دریافت نکرده بودند به همین علت حاضر نبودند در بازی مقابل استقلال به میدان بروند، گفت:فکر نمی‌کنم چنین چیزی موضوعی صحت داشته باشد و معتقدم ناراحتی حسن زاده مالک باشگاه بیشتر از جریاناتی بود که در هفته پایانی لیگ آزادگان برای تیممان بوجود آمد.

اسکوچیچ در مورد شکایت حسن زاده از نساجی به کمیته انضباطی تصریح کرد:علاقه‌ای ندارم که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم. چرا که من مربی هستم و دخالت در مسائل مدیریتی به من مربوط نمی‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چند روز پیش شما عنوان کرده بودید که از قبل قهرمان جام حذفی مشخص شده است، آیا با این اوصاف شانسی را برای برتری تیم خونه به خونه مقابل استقلال متصور هستند، اظهار کرد:نه چنین چیزی را عنوان نکردم. بلکه گفتم منطقی این است که وقتی آن‌ها در فینال مقابل ما قرار می‌گیرند خودشان را از پیش برنده بدانند. اما اکنون مجبور هستند مقابل ما بازی کنند. همیشه شانس وجود دارد و ما هم از این شانس برخورداریم تا استقلال را شکست دهیم.

با کسی رقابت ندارم، تنها موفقیت تیمم برایم مهم است

سرمربی تیم خونه به خونه درباره تقابلش با شفر هم اظهار داشت:با کسی رقابتی ندارم و فقط به موفقیت تیمم فکر می‌کنم. شفر بیست سال از من بزرگتر است و به همین علت از تجربه بالاتری نسبت به من برخوردار است.

مذاکراتم با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درباره حضور در تیم امید جدی نبود

اسکوچیچ درباره انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید و اینکه نام او هم در میان گزینه‌ها بود یا خیر، گفت:چهار یا پنج ماه پیش با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران درباره تیم امید صحبت‌هایی را انجام دادم و حتی برنامه هایم را به آن‌ها ارائه دادم، اما مذاکرات مان جدی نبود. من در آن زمان هدایت خونه به خونه را بر عهده داشتم چندان عقلانی نبود در آن وضعیت با آن‌ها مذاکره کنم. درباره انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید نظری ندارم و شک ندارم که او می‌تواند یک انتخاب منطقی برای مسئولان فدراسیون فوتبال به حساب بیاید.

او در پایان درباره اینکه آیا با توجه به اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ آزادگان رخ داد، دوست داشت در فینال جام حذفی مقابل استقلال حضور پیدا کنند یا خیر، گفت:چرا دوست نداشته باشم تیمم در فینال جام حذفی بازی کند. بازیکنان ما شایستگی حضور در دیدار پایانی را داشتند و این یک چالش بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار