ایلام/فرشته کهزاد/2632-516-5800-ح/09368873422

مشاركت حداكثری در انتخابات متضمن اقتدار نظام

فرماندار ایلام گفت: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی متضمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نزد جهانیان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛نوراله ارجمندی  صبح امروز با بیان این مطلب گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مجلس در اسفندماه با توجه به مواضع دشمنان و تداوم توطئه آفرینی استكبار جهانی و غرب علیه نظام از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی ادامه داد: مشاركت حداكثری مردم در این رویداد ملی نشانگر مقبولیت نظام و در مقابل انزجار از مواضع دشمنان در مقابله و دشمنی با ملت است.
فرماندار ایلام تاكید كرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشاركت و حضور گسترده مردم شكوهمندتر از همیشه برگزار می شود.
ارجمندی اظهار داشت: تمام عوامل و امكانات اجرایی این رویداد مهیا و از اكنون تمهیدهای لازم برای برگزاری انتخابات مجلس فراهم شده است.
وی گفت:‌ برگزاری انتخابات با حضور حداكثری مردم پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان برای كمرنگ نشان دادن حضور مردم در صحنه را خنثی خواهد كرد.
فرماندار ایلام ادامه داد: تمامی مراحل برگزاری انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی شده پیش می رود و مجریان و دست اندكاران انتخابات از آمادگی كامل برای برگزاری این رویداد سیاسی برخوردار هستند.
رییس حوزه انتخابیه ایلام گفت: رعایت قانون و اصل بی طرفی و نیز حفاظت از آرا مردم و نامزدهای انتخاباتی از رویكردهای مهم مجریان انتخابات است. /س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.