جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به فرمانده نیروی قدس سپاه:

زمان اتخاذ استراتژی اقدام مضاعف در برابر اقدام دشمن فرا رسیده است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام كرد: زمان اتخاذ استراتژی اقدام مضاعف در برابر اقدام دشمن از سوی سربازان ولی امر مسلمین فرا رسیده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفاتر پنجاه گانه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور طي بيانيه اي خطاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه اظهار داشت: بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اتخاذ استراتژی تهدید مضاعف در برابر تهدید، اقدام مضاعف در برابر اقدام دشمن، از سوی سربازان ولی امر مسلمین، مورد انتظار است.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم ا... القاصم الجبارین

سردار سلحشور سپاه حق

فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حاج قاسم سلیمانی

1. در ابتدا تبریک و تسلیت باید گفت شهادت راست قامتانه ی مردانی از جنس تو را که در جبهه های گوناگون از علمی تا نظامی و سیاسی، که بجز رضای خدا و لبخند رضایت حضرت ولی عصر،صاحب الزمان (عج) و نیز نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، راضی نمی شوند و از خدا نمی خواهند.

2. سپاس خدواندی را که در این بحبوحه تلاطم و التهاب، ریزش ها و رویش ها، فتنه ها و عبرت ها، اراده عنایت خویش را گاه با عزت خون شهید حق طلب و گاه با حضور دلاور مردان تاریخ ساز جاری می سازد.

3. برایمان مسجل است که سردمداران زر، زور و تزویر تمامی توان خود را برای نرسیدن میراث زمین به صاحبان برحقش، مستضعفین حق طلب زمین به کار بسته اند.

4. دیروز استعمار پیر با چپاول و غارت معادن سرزمینی و منابع انسانی و در بند کشیدن جسم و روح مظلومان عالم، و امروز با چنبره و تسلط بر شریان های انرژی و ارزاق بندگان و مخلوقات خداوند، نیت شوم خود را عملی نموده اند.

5. خوب می دانیم که مشکل صهیونیزم بین الملل با توان و دانش هسته ای ما، نه بخاطر احتمال کاربری نظامی این توان است، که براساس حکم شرعی و حکومتی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کاربری نظامی این توان حرام مطلق است؛ بلکه به دلیل تاثیرات این دانش و توان در عرصه تولید علم و فناوری و تاثیرات آن در عرصه اقتصاد ما، که کمترین ثمرات آن تحقق چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی و تاثیرات آن بر امت بیدار اسلامی و نیز مستعضفین عالم است.

6. می دانیم که این بار، ایادی استعمار و جلادان بشریت بر آن هستند، حال که دست یابی به انرژی و ماده اولیه انرژی هسته ای بر پایه دانش است و نه سرزمین، انحصار مطلق آن را در ید خود داشته باشند و حتی حداقل اشتراک را هم پذیرا نباشند.

7. امروز امت مظلوم و مستضعفان و وارثین زمین، برای احقاق حق خود با نهضت بیداری و در جغرافیایی اسلامی، به پا خاسته اند.

8. ایادی و جنود شیطان برای جلوگیری از دست یابی امت های حق طلب به دانش انرژی آینده سازی چون دانش انرژی هسته ای از هیچ اقدامی فروگزاری نکردند، و این بار برای چندمین مرتبه یکی دیگر ازسرمایه های علمی و اجرایی این مرز و بوم یعنی شهید مصطفی احمدی روشن را به شهادت رسانده اند.

9. برما مسلم است که جبهه کفر به تنگی نفس منجر به خفگی افتاده است، و امید دارد که با اقدامات سخیفی ازتحریم تا به خون کشیدن سرمایه های علمی و اجرایی امت های حق طلب، برای احیای خود زمان بخرد.

10. فرمانده دلاور! بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اتخاذ استراتژی تهدید مضاعف در برابر تهدید، اقدام مضاعف در برابر اقدام دشمن، از سوی سربازان ولی امر مسلمین، مورد انتظار است. فلذا دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاههای سراسر کشور، قصاص آمرین این ترورهای به ناحق و ناجوانمردانه( ترور و به شهادت رساندن دانشمندان آینده ساز سرزمین امید مظلومان جهان) را، کمترین واکنش در خور این اقدام تروریستی می داند.

توفیق روز افزون برای سرداران و سربازان جبهه حق را از خداوند منان خواستاریم./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار