ولی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ورود نمايندگان قدرت به انتخابات ممنوع!

بازرس خانه احزاب ورود طيف هاي وابسته به کانون‌هاي قدرت و ثروت در انتخابات را ناشي از عدم وجود احزاب قوي در کشور دانست و گفت:‌ شوراي نگهبان به عنوان ناظر ويژه بر انتخابات نبايد اجازه دهد جريانات و افراد وابسته به قدرت در انتخابات آتي حضور یابند.

بهادر ولي‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص ورود برخي از چهره هاي وابسته به کانون هاي ثروت و قدرت به انتخابات مجلس نهم، گفت: قوه قضاييه به عنوان مجري برخورد با تخلفات نبايد اجازه دهد که کساني که تنها براي به دست آوردن قدرت وارد فعاليت هاي انتخاباتي مجلس نهم شده اند فعاليت کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، افزود: ورود شخصيت هاي وابسته به کانون هاي قدرت و ثروت در انتخابات پيش رو به طور حتم زيان هاي بسياري را براي کشور به همراه خواهد داشت و در مشارکت مردم تاثير بسزايي خواهد گذاشت؛ لذا شوراي نگهبان نبايد اجازه دهد افرادي که متصل به کانون هاي قدرت هستند در انتخابات حضور پيدا کنند.

ولي‌زاده با اشاره به اينکه ورود طيف هاي وابسته به کانون‌هاي قدرت و ثروت در انتخابات ناشي از نداشتن احزاب قوي در کشور است، اذعان داشت: احزاب و تشکل‌هاي سياسي در کشورمان بايستي با سامان دادن به وضعيت خود و ايجاد يک چارچوب منسجم اجازه ندهند گرو‌ه‌هاي منفرد و بدون پايگاه مردمي در انتخابات حضور داشته یابند.

بازرس خانه احزاب خاطرنشان کرد: ‌در صورتي که پايگاه احزاب در کشور ما منسجم شود افراد نخواهند توانست به صورت منفرد و تنها در راستاي رسيدن به قدرت در انتخابات حضور داشته باشند. /ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار