اوج گستاخي سران رژيم صهيونيستي؛

سخنگوی ارتش اسراییل از ترور شهيد احمدی روشن ابراز رضايت كرد

سخنگوی نیروهای نظامی اسراییل نسبت به ترور معاون تاسیسات هسته ای نطنز ،شهيد احمدي روشن ابراز خشنودی و رضايت کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تحليلي ايران هسته اي ،دو منبع غربي گزارش دادند که یواو مردخای سخنگوی ارتش اسرائیل، در صفحه فیس بوک خود از ترور مهندس مصطفی احمدی روشن در تهران ابراز خوشحالی کرده است.

روزنامه شیکاگو تریبون در سرمقاله خود اقدام مردخای را «چیزی شبیه به یک بیانیه رسمی» خوانده و نوشته است: نزدیکترین اقدام به بیانیه ای رسمی از بیت المقدس درباره این بمب گذاری، انتشار مطلبی از جانب سخنگوی ارتش اسراییل در فیس بوک بود که نوشت: «من نمی دانم چه کسی از این دانشمند ایرانی انتقام گرفت ولی من به طور قطع در این باره اشک نمی ریزم».

همچنین باربارا استار در گزارشی برای سی ان ان در همان تاریخ این جمله مردخای را تکرار کرد.

سی ان ان گفت:سخنگوی نیروهای اسرائیل در سایت فیس بوک خود گفت من نمی دانم چه کسی دانشمند ایرانی را هدف قرار داد اما بطور قطع از این مسئله ناراحت نمی شوم.

این آخرین مورد از سلسله اعتراف های مقام های صهیونیست به دست داشتن در ترور دانشمندان ایرانی است.

پیش از این دانیل شاپیرو سفیر امریکا در اسراییل هم تاکید کرده بود که امریکا و اسراییل از هیچ ابزاری برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران چشم پوشی نمی کنند.

روزنامه معاریو چاپ سرزمین های اشغالی روز چهارشنبه 20 دی 1390 (10 ژانویه 2011) نوشت:بر اساس چکیده ای از یک مصاحبه که متن کامل آن روز جمعه منتشر می شود، دانیل شاپیرو گفت: ما گفته ایم و من بار دیگر می گویم که همه گزینه ها مطرح است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آشکارا و با انسجام می گوید هر کاری انجام می دهد و به همه روش های لازم متوسل می شود تا مانع از تولید سلاح های هسته ای در ایران شود و در این باره کاملا جدی است.

علاوه بر این، ژنرال بنی گانتس، رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل هم یمک روز قبل از شهادت مهندس احمدی، تقریبا به صراحت گفته بود اسراییل در حال انجام عملیات ویژه بر ضد برنامه هسته ای ایران است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شین‌هوا از بیت المقدس در روز 21 دی 1390، ژنرال بنی گانتس، روز چهارشنبه به طور تلویحی تاکید کرد این رژیم و کشورهای غربی تاسیسات هسته ای ایران را نابود می کنند./پ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار