بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری:

احمدی روشن تنها قطره ای از سونامی سهمگین جوانان انقلابی ایران است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری طي بيانيه اي ترور ناجوانمردانه شهيد مصطفي احمدي روشن را محكوم كرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران طي بيانيه اي اعلام كرد :مصطفی احمدی روشن تنها قطره ای از امواج و سونامی سهمگین جوانان انقلابی ایران است که به سمت دیوارهای تکیده و فرسوده استکبار پیش می رود.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

بار دیگر استکبار به همراهی جبهه فاسد صهیونیزم نقاب از چهره برکشیده و خوی درندگی و تجاوزگری اش را نمایان ساخته و با انجام عملی ناجوانمردانه و به دور از انسانیت با به شهادت رساندن یکی دیگر از فرزندان انقلاب، ملت غیور ایران را داغدار فقدان یکی از نخبگان جوان این مرزوبوم نمود.

استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار که بغض و کینه اش از انقلاب تمامی ندارد و البته پیشرفت های چشم گیر علمی و مخصوصا هسته ای جوانان مسلمان بر آتش این دشمنی افزوده است با ترور های کور خود در پی جلوگیری از روند رو به رشد انقلاب علمی و پژوهشی ملت مسلمان ایران است.

اما دریغ از گوشه ای فهم که به راستی آنان دیوانگانند! آیا استکبار نمی داند که مصطفی احمدی روشن تنها قطره ای از امواج و سونامی سهمگین جوانان انقلابی ایران است که به سمت دیوارهای تکیده و فرسوده استکبار پیش می رود؟

مصطفی را به شهادت رساندید، با هزاران مصطفی دیگر چه می کنید؟ ملت ایران سینه اش مالامال از درد جانگداز از دست دادن خوبان است اما همگان و از جمله استکبار نیز می داند که مردم انقلابی و شهید پرور ایران در راه آرمان های انقلاب و در مسیر پیروزی اسلام از هیچ چیز، حتی از ترور نخبگان و مشاهیرش باک ندارد و چه زیبا گفت امام عزیزمان در بیان منزلت شهید و شهادت در میان امت اسلام:

«ملت ما اکنون به شهادت و فداکاری خو گرفته و از هیچ دشمنی و هیچ قدرتی و هیچ توطئه ای هراس ندارد.»

عوامل ترور شهید مصطفی احمدی محکومند و امیدواریم خداوند متعال عاملان این جنایت وحشیانه را به سزای اعمالشان برساند.

شهادت مصطفی احمدی را به پیشگاه امام زمان، رهبر فرزانه انقلاب و همچنین خانواده داغدار احمدی تسلیت عرض نموده و اعلام می داریم که تا آخرین نفس در راه شهید احمدی پایداری می کنیم./خ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار