سریال‌های این شب‌های تلویزیون، نزدیک به ۷۵ درصد بیننده دارند

جدیدترین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما نشان می‌دهد سریال‌هایی که این شب‌ها از تلویزیون پخش می‌شوند، بینندگان زیادی را با خود همراه کرده‌اند.

سریال‌های این شب‌های تلویزیون نزدیک به ۷۵ درصد بیننده دارندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان روابط عمومی رسانه ملی؛ بر اساس نتایج نظر سنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما درباره سریال‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف سیما در تهران و ۳۱ شهر کشور که مراکز استانی صدا و سیما در آن‌ها مستقر هستند، به طور متوسط ۵۵ و هشت دهم درصد از مخاطبان تلویزیون حداقل یکی از سریال‌های تلویزیونی را که این شب‌ها روی آنتن سیما هستند دنبال می‌کنند.

بر اساس این نظر سنجی که روی جامعه آماری ۴۸۳۴ نفری انجام گرفته است، فقط سریال‌های "ایراندخت"، "آنام" و "کوبار" بیش از ۷۴ درصد از مخاطبان تلویزیون را جذب خود کرده‌اند.

این نظر سنجی همچنین نشان داد زنان بیش از مردان پیگیر تماشای سریال‌های تلویزیونی بوده اند. زنان ۷۹ و ۳ دهم درصد و مردان ۶۹ و ۲ دهم درصد سریال‌های این شب‌های تلویزیون را دنبال کرده اند.

گفتنی است؛ سیمای جمهوری اسلامی همزمان با فرا رسیدن شروع ماه رمضان، پخش سریال‌های رمضانی خود را آغاز می‌کند و سریال های"سرٍّ دلبران" از شبکه یک، "بچه مهندس " از شبکه ۲ و "رهایم نکن" از شبکه سه سیما میهمان سفره افطار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

زنان بیشتر از مردان سریال می بینند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
این آمار و از کجا بدست ارودید؟
آخرین اخبار