تبریز/

بهره‌برداري از 16 هزار واحد مسکن مهر در شش ماهه نخست سال آينده

معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي از بهره‌برداري 16 هزار واحد مسکن مهر شهر جديد سهند در شش ماهه اول سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران،اشرف‌نياامروز در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي مسکن مهر شهر سهند، با بيان اين که كليه اين پروژه‌ها، در موعد مقرر به پايان خواهد رسيد خاطرنشان کرد: ارزيابي‌هاي به عمل آمده در خصوص عملكرد دستگاه‌هاي خدمت‌رسان شهرستان اسكو در شهر جديد نشان مي‌دهد که علي‌رغم برودت هوا و حجم بسيار بالاي كار، همه پيمانكاران و انبوه‌سازان با شدت و قدرت تمام در حال فعاليت بوده و خدمات كليه دستگاه‌هاي خدمت‌رسان همزمان با ساخت واحدهاي مسكن مهر در حال انجام است.

وي همچنين به پروژه بزرگراه تبريز – سهند اشاره كرد و گفت: پيشرفت فيزيكي بزرگراه مذكور بسيار مطلوب بوده و زودتر از موعد مقرر 36 ماهه به بهره برداري خواهد رسيد.

اشرف‌نيا افزود: با بهره‌برداري از اين بزرگراه تحولي عظيم در حمل و نقل و رفت و آمد ساكنان مسكن مهر شهر سهند به وجود خواهد آمد.

فرماندار اسكونيزاز پيگيري و بازديدهاي منظم كارشناسان اين شهرستان از روند پروژه مسكن مهر خبر داد و گفت: كليه دستگاه‌هاي خدمت‌رسان شهرستان اسكو با كليه امكانات بسيج شده و با تلاش و جديت تمام در جهت اتمام همزمان پروژه‌هاي خود فعاليت مي‌کنند.

آثري ايجاد محيطي آرام و دلنشين، همراه با ارائه خدمات به‌روز را از عمده اهداف و برنامه‌هاي شهرستان اسكو در شهر سهند عنوان كرد و گفت: كليه تدابير لازم براي اسكان، تحصيل، ارائه خدمات اداري و فرهنگي انديشيده شده و مشكلات موجود يكي پس از ديگري با همكاري مسئولين استاني و كشوري در حال حل شدن است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.