خوزستان/مدیر كل سیاسی وزارت كشور؛

انتخابات این دوره شاخص است

مدیر كل سیاسی وزارت كشور ، برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم توصیف و تاكید كرد: انتخابات نهم مجلس بسیار شاخص است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛'سیدمحمدعلی پور موسوی' در ستاد انتخابات استان خوزستان ضمن تشریح شرایط داخلی كشور به تحلیل موقعیت كشورمان در عرصه بین المللی پرداخت و گفت: نظام سلطه تلاش نمود جنگ تمام عیار اقتصادی و سایبری خود را علیه ما پیش ببرد اما مواضع مدبرانه مقام معظم رهبری و سیاست شجاعانه جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا همینه غرب بویژه آمریكا و متحدانش در برابر ملت ایران شكسته و تهدیدات نظامی آنان نیز بی اثر شود.

وی موج بیداری اسلامی در منطقه را نیز ضربه دیگری بر پیكر استكبار جهانی دانست و اظهار كرد: آنچه كه انتظار می رود آینده ای روشن و طلوعی پیروزمندانه برای جهان اسلام است.

پورموسوی با اشاره به در پیش بوده انتخابات نهم مجلس افزود: تلاش برای حضور حداكثری مردم مهم است از این رو با حفظ رعایت قانون باید نشاط انتخاباتی را در جامعه حفظ نمود.

مدیر كل سیاسی وزارت كشور همچنین توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دربرگزاری با شكوه انتخابات را بسیار موثر دانست و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر را برای دست اندركاران برگزاری انتخابات ، خصوصا انتخابات این دوره روشن نموده و آن تلاش برای جذب حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای و درعین حال عمل به قانون است.

وی حساسیت معظم له را در استفاده غیرقانونی اموال بیت المال یادآور شد و گفت: آنچه كه رهبر انقلاب همیشه بر آن تاكید دارند تبلیغات صحیح و قانونی و در نهایت انتخاب گزینه اصلح توسط مردم است.

پور موسوی همچنین به جایگاه مهم نخبگان سیاسی، فرهنگی ، مذهبی و علمی كشورمان در منظر رهبر انقلاب اشاره كرد و افزود : انتظار می رود تا نخبگان كشورمان نقش حیاتی خود را در برگزاری با شور و نشاط این انتخابات و مشاركت حداكثری مردم ، ایفا نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.