واكنش امين زندگاني به انتقادات در مورد ورود چهره هاي سينمايي به تئاتر:

پيشكسوتان تئاتر دست از سم پاشي بردارند

با احترام براي هر طيف در عرصه بازيگري؛بعضي از پيشكسوتان تئاتر به دليل عدم شناخت مديوم سينما،دست به سم پاشي عليه حضور بازيگران سينمايي در تئاتر زده اند.

امين زندگاني بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون با اشاره به روند توسعه بازيگري از سوي پيشكسوتان تئاتر به خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران گفت:با احترام براي هر طيف در عرصه بازيگري،محدوديت ورود تئاتري ها به سينما و سينمايي ها به عرصه تئاتر،به گردن پيشكسوتان اين كار است.
وي اظهار داشت:روند توسعه بازيگري از تئاتر به سينما است و محدوديت ورود ستاره هاي سينما در تئاتر و ايجاد خط قرمزها را از سوي خودشيفتگان اين عرصه مي دانم.
زندگاني كه تحصيلات خود در ادبيات نمايشي ادامه داده است،افزود:اين مسئله عدم ورود بازيگران تئاتر در سينما در هيچ جاي دنيا مطرح نبوده و كساني چون "آل پاچينو" و "رابرت دنيرو" با توجه به ستاره بودن،در همه عرصه هاي بازيگري هميشه درخشيده اند.
اين بازيگر تئاتر، تصريح كرد:احساس اين محدوديت ها از طرف پيشكسوتان تئاتر به دليل عدم توانايي برقراري مديوم هاي ارتباطي سينما با مخاطبان است.
وي ادامه داد:ما نياز به كاتاليزوري براي هدايت تئاتري ها در سينما داريم؛ولي تمام اين حرف ها به "خودشيفتگي" و "من بودن" اين افراد به عنوان "چهره" مربوط مي شود.
وي اظهار داشت:بايد خود پيشكسوتان فاصله بين بازيگران تئاتر،سينما و تلويزيون را بردارند؛چراكه بازيگري يك خيابان دو طرفه است و فرد مستعد براي ورود به اين حرفه در هر صورت از يكي از مسيرهاي بازيگري وارد اين عرصه مي شود.
زندگاني گفت:بايد بزرگان اين حرفه فاصله ها را از بين برده و تئاتر و سينما را با يكديگر آشتي دهند.
وي خاطرنشان كرد:بايد اين بيماري در بين اهالي سينما،تئاتر و تلويزيون از بين رود تا بيشتر از اين هنر بازيگري دچار صدمه جدي نشود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.