اصفهان/

راه مقابله با دشمن جهاد علمی

رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان نظام اسلامی با جهاد علمی خود با دشمن مقابله می کنند.

"به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران" غلامعلی حداد عادل' دیروز در جمع عظیم عزاداران حسینی در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) شهرستان آران وبیدگل اظهارداشت: دشمنان در صدد هستند از پیشرفت علمی و فناوری در نظام اسلامی جلوگیری كنند اما غافل از اینكه فرزندان با بصیرت ملت فهیم و هوشیار ایران با تمام وجود در مقابل آن ایستاده اند.   

وی با اشاره به ترور شهید 'مصطفی احمدی روشن' افزود: این شهید بزرگوار به جرم خدمتگذاری علمی به كشور به دست دشمنان نظام و ملت ایران به شهادت رسید.   

وی خاطرنشان كرد: نظام اسلامی همواره در مقابل خواسته های نامتعارف غرب در مورد فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود ایستادگی كرده كه این نشانه اقتدار ملت ایران در صحنه های بین المللی است.   

حدادعادل به تولید سوخت هسته ای و موفقیت های علمی دانشمندان جوان ایرانی اشاره كرد و گفت: این موفقیت ها نتیجه بصیرت ملت و تبعیت آنان از ولایت فقیه است.   

وی اظهارداشت: دشمن همواره نظام اسلامی را به حمایت از تروریسم متهم می كند در حالی كه دولت جعلی و نامشروع اسراییل علنا به ترور دانشمندان جوان ایرانی می پردازد و دولت های وابسته استكباری در مقابل این اقدامات سكوت می كنند.  

 وی در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه قیام حضرت امام حسین (ع) را رهاندن مردم جامعه از جهالت ، ایستادگی در مقابل ظلم و حفظ ارزشهای اسلام و دین مبین پیامبر گرامی اسلام (ص) ذكركرد.   

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ائمه معصوم هر یك سعی كرده اند با اصلاح حكومت ها جامعه خود را از ظلم و جهالت نجات دهند اما حاكمان ظالم تنها راه مقابله با آنان را به شهادت رساندن این بزرگواران دیده اند.   

حداد عادل تاكیدكرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی هرگز اجازه نمی دهند حوادثی همچون ماجرای جنگ صفین در دوران كنونی تكرار شود.   

وی تصریح كرد: در حال حاضر استكبار با هزینه های فراوان در صدد فریب مردم ایران اسلامی است اما ملت فهیم و با بصیرت كشورمان همچنان به مبارزه خود با استكبار جهانی ادامه خواهند داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.