نصب دوربین‌های تصویری خدمات انتظامی را ارتقا می‌دهد

مدیرکل امنيتي و سياسي استانداری اردبیل گفت: نصب دوربین‌های تصویری خدمات انتظامی را ارتقا می‌دهد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،  به نقل از اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اردبيل، احمد عظیمی در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل اظهار داشت: نصب دوربین‌های تصویری در مناطق مختلف شهر اردبیل خدمات‌رسانی ماموران انتظامی را سرعت و انسجام می‌بخشد.
وی افزود: یکی از علل اصلی دایر کردن این دوربین‌ها در کنار رصد تخلفات رانندگی در سطح شهر برخورد عوامل انتظامی با برخی چالش‌ها و درگیری‌های احتمالی است که ما با این زیرساخت و ابزارهای الکترونیکی قادر خواهیم بود با تدبیر مناسب ماموران نیروی انتظامی را در کمترین زمان در محل جرم حاضر کنیم.
وي ادامه داد: حداکثر زمان حضور نیروی انتظامی در محل جرم در استان اردبیل بالاست که برای رسیدن به میانگین کشوری تا حداقل پنج دقیقه، نصب این دوربین‌ها بسیار ضروری است.
عظیمی گفت: از چند سال پیش بحث نصب دوربین‌های تصویری در سطح شهر مطرح بوده که متولی آن نیز شهرداری و شورای ترافیک بوده است که انتظار می‌رود با تخصیص اعتبار مناسب بعد از سال‌ها پیگیری این کار به سرانجام برسد.
مدیرکل امنيتي و انتظامی استانداری اردبیل پیشنهاد تشکیل مرکز مانیتورینگ مشترک برای رصد بسیاری از مسایل توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان را ضروری توصیف کرد و ابراز داشت: در آینده نزدیک 100 دوربین جدید نصب خواهد شد که با توسعه آن تا 150 دوربین امکان رصد بسیاری از مسایل ترافیکی و امنیتی برقرار خواهد شد.

* تعریض پل یاقوت سال آینده اجرایی می‌شود
شهردار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه ما با پیشنهاد پلیس راهور موافق هستیم و معتقدیم طرح یک طرفه کردن مسیر بالیخلو چایی باید فاز به فاز انجام شود افزود: در پل قدس تعریض ضروری به نظر می‌رسد و ما این تعریض را به همراه تعریض پل یاقوت در دستور کار سال آینده خود قرار دادیم.
صدیف بدری تصریح کرد: به دلیل همسان نبودن خیابان ایستگاه سرعین با مسیر قائم ما پیشنهاد می‌کنیم در این مسیر برخی از مشکلات را با نصب چراغ باید حل کرد.
وی گفت: اگر این طرح فاز به فاز تعریف شده و اجرایی شود به یقین قادر خواهیم بود در دیدگاه مردم و نگرش آنها نیز همسویی ایجاد کنیم.
بدری خاطرنشان کرد: در فاز اول باید مسیر خیابان عطایی تا میدان قدس و در فازهای بعدی این کار انجام شود که اگر در مرحله آزمایشی پاسخ لازم را دریافت کنیم این کار را در فازهای بعدی به جد دنبال کنیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.