احداث ترمينال زيارتي با 10 هزار متر مربع مساحت در فرودگاه مشهد

مدير كل فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد در خصوص تبديل اين فرودگاه به هاب زيارتي منطقه گفت: يكي از مصوبات دولت در سفرهاي دوم و سوم به استان خراسان رضوي برقراري پرواز به كشورهاي اسلامي از اين فرودگاه بود.


به گزارش خبرنگار  اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، چلندري با اشاره به اينكه فرودگاه مشهد دومين فرودگاه برتر ترافيك كشور است، گفت: روزانه بين 140 تا 210 سورت پرواز در فرودگاه مشهد انجام مي شود كه 140 پرواز در ايام عادي و 210 پرواز در روزهايي مثل ايام تاسوعا ، عاشورا، ولادت و شهادت امام رضا (ع) ، شهادت امام جعفر صادق (ع)، ايام نوروز و از اين قبيل انجام مي شود مدير كل فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد با اشاره به اينكه در گذشته مشكلات خاصي براي پذيرش پروازها داشته ايم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در طول سالها ي اخير اين موانع برطرف شده است در گذشته اين فرودگاه تنها يك ترمينال 22 هزار متري داشت، اما با پيگيري هاي صورت گرفته ترمينال زيارتي به مساحت 10 هزار متر مربع احداث شد كه به بهره برداري رسيده است.
چلندري با اشاره به احداث ترمينال 10 هزار متر مربعي حجاج در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد تصريح كرد: ترمينال ديگري به مساحت 21 هزار و 800 متر مربع وجود دارد كه صرفا پرواهاي خارجي و عتبات نيز از اين ترمينال انجام مي شود. /ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار